دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 505 نکته کاربردی و آموزنده برای زندگی بهتر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 505 نکته کاربردی و آموزنده برای زندگی بهتر

کتاب پانصد و پنج نکته کاربردی و آموزنده برای زندگی بهتر نوشته رضا فریدون نژاد شامل 505 نکته است که به شما کمک می‌کند زندگی حرفه‌ای‌تر و بهتری داشته باشید. در زندگی روزمره همه ما از هر لحاظ نکات کاربردی و آموزنده‌ای وجود دارد که شاید کوچک به نظر بیاید ولی مطمئن باشید رعایت همین نکات کوچک می‌تواند به وقتش تغییرات و نتایج بزرگی برای ما به همراه داشته باشد. به عنوان مثال مثبت اندیشی، چکاپ منظم پزشکی، داشتن جعبه ابزار کوچک در ماشین و.... نکات ریزی هستند که انجام آن‌ها نتایج بزرگی در پی دارد.

این کتاب حاوی برگزیده‌ترین نکات کوچک ولی آموزنده و کاربردی برای جنبه‌های مختلف زندگی می‌باشد که قطعاً برایتان سودمند خواهد بود. نکته‌های این کتاب منطبق با فرهنگ و آداب کشور عزیزمان می‌باشد.

کلمات کلیدی: موفقیت در زندگی، مهارت های زندگی، جملات قصار، جملات روانشناسی، دانلود کتاب موفقیت، متن روانشناسی، نکات آموزنده در زندگی، جملات مثبت، جملات انگیزشی، نکات کاربردی برای زندگی بهتر، مهارت های کاربردی در زندگی، 505 نکته برای زندگی بهتر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.