دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی

کتاب صوتی مردان مریخی، زنان ونوسی نوشته جان گری (1951)، نویسنده و درمانگر ارتباطی آمریکایی است.

گری 39 سال داشت که با انتشار کتاب صوتی «مردان مریخی، زنان ونوسی» در سال 1992 انقلابی در کتاب‌های خود درمانگری و روانشناسی به پا کرد تا جایی که طی سالیان دراز جزو پرفروش‌ترین آثار دهه‌های گذشته بود. موفقیت این کتاب، گری را بر آن داشت تا سلسله کتاب‌هایی با موضوعات مشترک با این مضمون بنویسد.

مدعای گری در کتاب صوتی «مردان مریخی، زنان ونوسی» این است که در زمان‌های گذشته، مردان از سیاره مریخ و زنان از سیاره ونوس به زمین آمده‌ و سال‌ها در کنار هم زندگی کرد‌ه‌ و به مرور زمان فراموش کرده‌اند که از دو سیاره مختلف آمده‌اند و با هم تفاوت‌های زیادی دارند و نفس این تفاوت‌هاست که آن‌ها را به هم جذب می‌کند و درعین‌حال مشکلاتی در زندگی زناشویی پدید می‌آورد.

گری در کتاب صوتی «مردان مریخی، زنان ونوسی»، به ترتیب هفت تفاوت عمده بین زن و مرد را چنین شرح می‌دهد:

الف) زن چه می‌گوید و چه می‌خواهد:
زن پیشنهادهای درخواست ‌نشده می‌دهد؛ به شیوه ونوسی‌ها حرف می‌زند؛ باید یاد بگیرد در پی اصلاح یا تغییر همسرش نباشد؛ بروز محبت، هرچند کم، تغییر زیادی به وجود می‌آورد؛ اگر زن تقاضای ابراز محبت کند، مرد کار ویژه‌ای انجام نداده است؛ زن برای حل مشکل فقط درباره آن صحبت می‌کند؛ زن از اینکه مورد احترام و عشق قرار گیرد، واقعاً لذت می‌برد.

ب) مرد چه می‌گوید و چه می‌خواهد:
مرد با ارائه راه‌حل حرف زن را قطع می‌کند؛ مرد به شیوه مریخی‌ها حرف می‌زند؛ مرد باید اهمیت گوش دادن را بیاموزد؛ در مریخ ابراز عشق غوغا می‌کند؛ مرد باور دارد که اگر زن چیزی تقاضا نمی‌کند، حتماً همه‌چیز درست است؛ مرد برای حل مشکلاتش سکوت می‌کند و بیش‌تر درون‌گرا می‌شود؛ مرد وقتی مورد اعتماد قرار بگیرد، لذت می‌برد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی روانشناسی، تفاوت مهم زن و مرد، دانلود کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی، کتاب صوتی مردان مریخی زنان ونوسی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.