دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی چطور با هر آدمی ارتباط برقرار کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی چطور با هر آدمی ارتباط برقرار کنیم؟

قبل از شنیدن کتاب صوتی چگونه با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم نوشته لیل لوندز این سوالات را از خود بپرسید:
تا حالا شده کسانی رو که به نظر همه چیز دارند تحسین کنی؟ کسانی که با اعتماد به نفس در مهمانی گپ میزنند، با قدرت بیان عالی در جلسات کاری صحبت میکنند و همه ی بهترین ها را دارند. از بهترین شغل تا بهترین زندگی اجتماعی. حتما فکر میکنی از تو باهوشترند یا زیبا تر؟
اما نه،اصلا چنین نیست. اگر به دنبال رمز موفقیتشان هستی این کتاب گویا به تو کمک خواهد کرد. "چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم" نوشته ی لیل لوندز، ۹۲ ترفند ساده رو را به تو معرفی میکند تا با استفاده از آن بتوانی هم در زندگی، هم کار و هم در عشق یک گفتگو کننده ی برتر شوی و به خواسته هایت برسی.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی روانشناسی، روانشناسی ارتباطات، برقراری ارتباط با دیگران،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.