دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معرفی تجهیزات تابلوهای برق فشار ضعیف

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معرفی تجهیزات تابلوهای برق فشار ضعیف

کتاب معرفی تجهیزات تابلوهای برق فشار ضعیف نوشته سعید تجلایی برای تمامی مهندسین برق که در زمینه طراحی مدارات تابلو برق و همچنین مدیریت نقشه‌های برقی فعالیت دارند نوشته‌شده است. یکی از خصوصیات تابلوهای برق این است که معمولا دارای تنوع بسیار بالایی از انواع تجهیزات هستند و طراحی تابلو برق هم مستلزم این است که هر مهندس برقی در حوزه کاری خودش تا‌حدودی با انواع تجهیزات آشنا باشد.

در این کتاب ما سعی نموده‌ایم که تجهیزات پرکاربرد تابلو برق را همراه با تصاویر آن‌ها معرفی نماییم که این معرفی در مرحله اول می‌تواند باعث این شود که نوع کاربرد هر تجهیز و ساختار آن را بدانیم. همچنین در این کتاب سعی شده تا حد امکان وظایف بخش‌های مختلف تجهیزات تابلو برق به صورت تصویری تشریح گردند.

کلمات کلیدی: برق الکترونیک، آشنایی با قطعات برق صنعتی، آشنایی با قطعات تابلو برق، آموزش بستن تابلو برق، اجزای تشکیل دهنده تابلو برق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.