دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مراقبم باش: داستانی جذاب در مورد مراقبت جنسی از کودکان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مراقبم باش: داستانی جذاب در مورد مراقبت جنسی از کودکان

کتاب مراقبم باش: داستانی جذاب در مورد مراقبت جنسی از کودکان به قلم مریم اسدی، داستان زندگی پرفراز و نشیب دختری را روایت می‌کند که در کودکی مورد تعرض جنسی قرار می‌گیرد.

خورشید آخرین دختر از یک خانواده‌ی پرجمعیت به شمار می‌آید که در کودکی پدر خود را از دست داده است و با مادری مستبد، و خودرأی و بی‌توجه به نیازهای دخترش زندگی می‌کند. همین مسئله باعث اتفاقات وحشتناکی در کودکی و نوجوانی خورشید می‌شود.

در بخشی از کتاب مراقبم باش: داستانی جذاب در مورد مراقبت جنسی از کودکان می‌خوانیم:

خیلی دلم می‌خواست منم مثل خاطره یه گرد و خاک حسابی به پا کنم و معاف شم اما جرات و جسارتش رو نداشتم. مادرم و لیلی رفتن داخل آشپزخونه و مشغول شستن ظرفا شدن فریدون اومد کنار دستم نشست. خودم رو جمع کردم‌. اونقدر بزرگ شده بودم که می‌فهمیدم این بلاهایی که سرم میاره بازی نیست.

کلمات کلیدی: داستان و رمان اجتماعی ایرانی، داستان و رمان واقعی، ستان ایرانی، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، رمان ایرانی، دانلود رمان اجتماعی ایرانی، داستان اجتماعی، دانلود داستان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، داستان واقعی، رمان واقعی، رمان مراقبم باش،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.