دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ترس از سخنرانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ترس از سخنرانی

توانایی برقراری ارتباط یک عامل مهم برای داشتن یک زندگی موفق وشاد است ویکی از راه های برقراری ارتباط صحبت کردن و درابعاد بزرگتر سخنرانی است. امروزه تبدیل شدن به یک سخنران خوب در هرقسمت اززندگی شغلی، اجتماعی و شخصی مان موثر است.  موقعیت های شغلی مختلف، صحبت کردن در جمع یک امتیاز برای ما محسوب می شود. و برای ما بسیار ارزشمند است که روزی بتوانیم سخنرانی عمومی داشته باشیم. این مهارت از سخنرانی کردن در جمع های خیلی بزرگ گرفته تا یک درخواست ساده ارتقاء شغلی از رئیسمان می تواند باشد. با این تفاسیر سخنرانی در جمع یک مهارت ضروری برای حضور در جمع های حرفه ای است. اما یکی ازمهم ترین مسائلی که من هم درابتدای این مسیربا آن مواجه بودم ترس ازسخنرانی است. به طورکلی ترس  احساسی ست که مارا ازانجام دادن کاری منع میکند وترس ازسخنرانی یکی از بزرگترین ترس هایی است که هر یک از ما ممکن است در زندگی کاری و اجتماعی خود تجربه کنیم.

ترس از سخنرانی یک ترس خیلی واقعی است. میانگین مردم به ترس ازسخنرانی نمره ای بیشتر از ترس از مرگ می دهند!!

کلمات کلیدی: آموزش سخنرانی، سخنرانی حرفه ای، آموزش ارئه، سخنوری، راه های ارائه موفق، نحوه سخنرانی، کاهش ترس از سخنرانی، کاهش استرس سخنرانی، فن بیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.