دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان فقط، فریاد نزن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان فقط، فریاد نزن

کتاب رمان فقط، فریاد نزن به قلم مریم رمضانی، ماجرای دختری به نام هیلداست که به خاطر بی‌پولی پدرش مجبور می‌شود تن به ازدواج با مرد ست بالایی به نام احسان بدهد. احسان دو فرزند دارد و از زنش طلاق گرفته است و در ازای ازدواج با هیلدا، پول هنگفتی به پدرش می‌دهد. هیلدا به عمارت احسان پا می‌گذارد و با او، دختر و پسرش زندگی را آغاز می‌کند.

در بخشی از کتاب رمان فقط، فریاد نزن می‌خوانیم:

بافتن موهام که تموم شد، از روی صندلی چرخ‌دار مقابل آیینه، بلند شدم، و با لبخندی مصنوعی و ساختگی، رو به شیدا گفتم: «مرسی شیدا جان، کی باشه که جبران کنم. به خدا دیگه روم نمی‌شه تو چشات نگاه کنم!»
شیدا لبخند شیرین و مثل همیشه، دل‌گرم‌کننده‌ای زد: «فدای چشات هیلدا جون!»
تشکر کردم و از آرایشگاه بیرون اومدم. هنوز هم دل‌درد داشتم، خب آخه کدوم انسانی، وقتی همیشه غذاهای مونده‌ی، چند شب پیش رو بخوره، سالم می‌مونه؟
هیروش همیشه برام، از هتل غذا می‌آورد، که اون هم اون‌جوری اخراج شد، وللش کن!…

روسری کوتاه و نازکم رو کمی جلوتر کشیدم، و گام‌هام رو تند‌تر کردم، اگه دیر می‌رسیدم، بابا سرافکنده می‌شد. دلم نمی‌خواست، خجالت بکشه.
دیگه من با این تقدیر کنار اومدم، امشب به خواستگار شصت و پنج ساله‌ای که چهل و پنج سال ازم بزرگ‌تره، جواب مثبت می‌دم!
آخه پدرم مهم‌تره، جواب مثبت من، می‌تونه شرایط خوبی رو، برای بابا و هیروش فراهم بکنه.
پوف کلافه‌ای کشیدم و سوار تاکسی شدم : «خدایا؛ به امید خودت! فقط خوشبختم کنه کافیه، سنش به درک!»

بعد از تکمیل شدن مسافران، راننده راه افتاد. از شیشه‌ی کنارم، به بیرون خیره شده بودم.
احساس می‌کردم درد قلبم، از دختران گل‌فروش، پسران فال‌فروش، و حتی عابران بی‌پناه هم بیشتره! اما باز یه صدایی توی گوشم زنگ می‌زد و من رو از ناشکری باز می‌داشت: «هیلدا دخترم! خدا همیشه هوای بنده‌هاشو داره، خدا هر چی بیشتر یه بندش رو دوست داره، بیشتر بهش سختی می‌ده! برای این هم مدام دوست داره صدای اون بنده رو بشنوه، که اسمش و صدا می‌زنه!»

کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، رمان رمانتیک، دانلود رمان ایرانی، رمان ایرانی، دانلود رمان، دانلود رمان جدید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.