دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان بازی قدرت ( افسانه فرزندان شاهنشاه هرمزد)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان بازی قدرت ( افسانه فرزندان شاهنشاه هرمزد)

این داستان رمانی تاریخیست در دوره ساسانی که در اولین دوره جایزه ادبی بزرگ بوشهر جزء پنج رمان برتر بوده است. جنگ شاهزادگان بر سر قدرت، تضاد و اختلاف میان اشرافِ هفت خانواده ی بزرگ زمیندار، حمله ی رومی ها از یک سو و ترک ها از سوی دیگر در این رمان به تصویر کشیده می شود.

در زمان های قدیم، پیش از حمله ی اعراب به ایران زمین، شاهنشاهی به نام هرمزد بر این سرزمین حکومت می کرد. عمر شاهنشاه هرمزد رو به پایان بود و او پنج پسر با نام های شاپور، اردشیر، یزدگرد، بهرام و خسرو داشت. از بین پسران، شاهنشاه فرزند دوم خود که اردشیر نام داشت را بیش از دیگران دوست می داشت. شاید علتش علاقه ی بیش از حد هرمزد به زن دوم خود (مادر اردشیر) بود. در روزگار جوانی، به علل سیاسی و به فرمان پدر، هرمزد با زن اول خود (مادر شاپور) که از خاندان قدرتمند سورن که بعد از خاندان ساسانی قدرتمند ترین خانواده ی کشور بود و بسیاری از مقامات لشکری و کشوری و از جمله مقام وزیر اعظم (ورزگ فرمَدار) که بر عهده ی شخصی به نام قبادبود را در اختیار داشتند، ازدواج کرده بود. در آن زمان هفت خانواده ی بزرگ تیول دار که از گذشته های قدیم در ایران زمین وجود داشتند، دارای قدرت و ثروت بودند که در عصر ساسانی خود خاندان ساسانی یکی از این هفت خانواده بود و بعد از آن خاندان سورن و کارن بیشترین قدرت را داشتند...

کلمات کلیدی: رمان تاریخی، رمان جالب، رمان هیجان انگیز، دانلود رمان جنایی تاریخی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.