دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عقل، پیامبر راستین

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عقل، پیامبر راستین

کتاب عقل، پیامبر راستین نوشته‌ی غلامعلی ملول، شامل دو بخش اصلی، فلسفه شناخت و فلسفه سیاسی است.

مهندس غلامعلی ملول دارای عقاید و دیدگاه‌های مخصوص به خود می‌باشد. او از نوجوانی همیشه این جمله را زمزمه کرده که تقلید کار پسندیده‌ای نیست. نقل چند عبارت از کتاب "عقل پیامبر راستین" به روشنی جهان بینی و افکار و روش اندیشه گری او را نشان می‌دهد. 

"من میهمان‌دارِ سوفسطائیان، بقراط و سقراط، افلاطون و ارسطو، اپیکوریان، دکارت، کانت، هگل و مارکس بوده‌ام و در اندیشۀ هیچ‌یک نظامی پایدار بر تبیین کائنات نیافته‌ام."

"من هرگز انسان را و حقوق فطریِ انسان را فدای شیفتگیِ خود به آن یا این فیلسوف نمی‌کنم. هم‌چنان‌که هرگز ادبیات و شعر را فدایِ فلان شاعر و یا هنر را فدایِ این یا آن هنرمند نمی‌کنم. هیچ‌گاه هیچ فیلسوف یا عارف یا شاعر یا نوازنده و یا نقّاش و معمار را تماماً ردّ یا قبول نمی‌کنم. من هریک از آنان را و عقاید و افکار و آثار آنان را موجودی مرکّب می‌دانم. من هرگز شیفتۀ کسی و یا حتّی فریفتۀ مرامی نمی‌شوم."

کلمات کلیدی: تفکر، عقل و منطق، شناخت عقل، حد معرفت، نظریه جهان وطنی، جهان بینی، فلسفه عقل، عقل گرایی، مهندس غلامعلی ملول،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.