دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پائوچائو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پائوچائو

کتاب پائوچائو اثر محمود کیانوش قصه‌ای تخیلی از سرزمین چین است. از قصه هر خواننده‌ای در فضای تجربه‌ی خود از واقعیت و تخیل خود از تجربه می‌تواند برداشتی خاص داشته باشد.

در بخشی از کتاب پائوچائو می‌خوانیم:

همان طور که حدس زده بود، آسمان را یکپارچه ابر گرفته بود. نگاه سرگردان پائوچائو که کنگره‌ها را دیده بود، ایوان و سکو را دیده بود، نمی‌دانست که چیانگ پیانگ را انتظار دارد در چه هیئتی ببیند. خوب که دقت کرد، در ضلع مقابل ایوان، در میان دو کنگره شبح شخص میان بالایی را دید که دست‌هایش به طرف آسمان دراز بود. 

 «نه! این که نمی‌تواند چیانگ پیانگ باشد! چه اتفاقی افتاده است؟ آیا من دارم خواب می‌بینم؟ دیگر در کجا باید دنبال این اژدهای مرموز بگردم؟ آیا او دیوی است جادوگر که هر جا هست، خودی نشان نمی‌دهد و در ذهن کارگزاران و جان نثارانش حلول می‌کند و آن‌ها در عالم خیال او را می‌بینند و از او فرمان می‌برند!» 

در حالی که قبضۀ کاردش را در دست می‌فشرد، پاورچین به طرف شخص میان بالای شبح مانند پیش رفت. نزدیک‌تر که شد، دید که پشتش به اوست و انگار با کسی حرف می‌زند. باز یکی از آن فکرهای مشغول‌کننده، اما نامحتمل به ذهنش آمد: «شاید این مرد بیچاره هم جان به لب رسیدۀ جان بر کف گرفته‌ای مثل من باشد، و درست در چنین شبی، پیش از من برای کشتن چیانگ پیانگ به قصر او آمده باشد، و پیش از من همه جا را در جست و جوی او گشته باشد، و به بام رسیده باشد، و در اینجا هم او را نیافته باشد، و حالا، نومید و خسته، ایستاده است و دست‌هایش را به طرف آسمان دراز کرده است و از خدای خودش به دعا سراغ این اژدهای مرموز را می‌گیرد!»

کلمات کلیدی: قصه، قصه های قشنگ قدیمی، داستان تخیلی جالب، داستان تخیلی زیبا، داستان تخیلی خارجی، داستان مهیج، داستان هیجان انگیز، دانلود کتاب داستان هیجان انگیز، داستان خارجی، داستان خارجی ترجمه شده، داستان، کتاب داستان، دانلود کتاب داستان، دانلود کتاب پی دی اف، The Tale of Pao Chao،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.