دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داستان‌های هولناک از کره قدیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان‌های هولناک از کره قدیم

کتاب داستان‌های هولناک از کره قدیم نوشته‌ی هومر هالبرت، شامل داستان‌هایی با جنبۀ سرگرمی، فانتزی و در کل سوررئالیستی است که شما را با ناشناخته‌های زیاد و غیرقابل پیش‌بینی آشنا می‌کنند.

ما در این کتاب با روباه های نُه دم، اعمال شگفت انگیز قهرمانان داستان، جانوران سخنگو و دنیای شیرین و عجیب پیرامون آن‌ها آشنا خواهیم شد. این داستان‌ها آنطور که از اسم کتاب بر می‌آید، چندان هم هولناک نیستند اگرچه اکثراً چنین درون مایه‌ای دارند ولی همۀ آن‌ها، با یک پایان خوش و خواننده پسند به اتمام می‌رسند.

در بخشی از کتاب داستان‌های هولناک از کره قدیم می‌خوانیم:

او ابتدا گدا نبود و نیازی هم نبود که باشد، اما وقتی راهبی مقابل خانه پدرش با او ملاقات کرد و انگشت استخوانی‌اش را به سوی او گرفت و گفت: «در پانزده سالگی گدا خواهی شد!» کافی بود تا او را از تبدیل شدن به گدا بترساند. من نام او را فراموش کرده ام؛ اما می‌توانیم او را پال یونگی صدا بزنیم، این نام هم مثل هر نام دیگری است که می‌توانیم روی او بگذاریم. او دوازده سال داشت و تنها پسر یک پدر و مادر ثروتمند بود. اینکه چگونه راهب زهد فروش می‌دانست که او قرار است گدا شود، چیزی بیش از آن است که بتوان آن را توضیح داد، شاید او به پسر و آینده خویش حسادت می‌کرد و به اندازه‌ای تیزبین بود که آموخته بود فقط با گفتن، برخی کلمات می‌توان مردم را وادار کرد تا کارهای دلخواه آن‌ها را انجام دهند. پال یونگی پسر حساسی بود و هرگز به حرف‌های راهب شک نکرد. او حدس می‌زد که اگر در خانه بماند و گدا شود، به این معنی است که بخت بدش گریبان پدر و مادرش را می‌گیرد و مایه آبروریزی آن‌ها می‌شود، اما اگر آن جا را ترک کند و یک جور گدای دوره گرد شود، ممکن است آن‌ها نجات پیدا کنند.

کلمات کلیدی: داستان های کره ای، دانلود کتاب داستان های کره ای، داستان های کوتاه کره ای، کتاب داستان های کره ای، کتاب داستان کره ای pdf، کتاب داستان کره ای با ترجمه فارسی، کتاب داستان کودکانه کره ای، کتاب افسانه های کره ای، دانلود کتاب داستان رایگان، داستان رایگان، دانلود داستان رایگان، دانلود رایگان کتاب داستان‌های هولناک از کره قدیم، دانلود پی دی اف داستان‌های هولناک از کره قدیم، دانلود pdf کتاب داستان‌های هولناک از کره قدیم، داستان ترسناک، دانلود داستان ترسناک، داستان ترسناک رایگان، داستان ترسناک خارجی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.