دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان پشت خط سبز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان پشت خط سبز

کتاب رمان پشت خط سبز نوشته‌ی محمد انوری، داستان مردمانی را به تصویر می‌کشد که در نزدیکی یک جنگل زندگی می‌کنند؛ جنگلی که از زمان‌های دور افسانه‌ها و داستان‌های ترسناکی در مورد آن وجود داشته است.

در بخشی از کتاب رمان پشت خط سبز می‌خوانیم:

در اعماق جنگل، یک خط سبز رنگ پهن از جنس خزه و گیاهان مختلف به وجود آمده بود. نیوشا نمی‌دانست این خط به شکل طبیعی و بر اثر گذر زمان و تغییر فصل‌ها ایجاد شده با کسی هنرمندانه آن را به این بخش از جنگل اضافه کرده است، طی سال‌ها مردم روستا مرتب به بچه‌های خود گوشزد می‌کردند که تحت هیچ شرایطی نباید به آن طرف جنگل بروند. داستان‌های ترسناکی راجع به پشت خط سبز گفته می‌شد.

داستان‌هایی که مو را به تن نیوشا و دوستانش سیخ می‌کرد، مردم روستا می‌گفتند بعد از خط سبز یک کلبه بزرگ وجود دارد و روح زنی جوان در آن جا زندگی می‌کند. با اینکه هیچکس او را ندیده بود، اما داستان‌ها می‌گفتند که پوستش سفیدتر از برف و موهایش تاریک‌تر از آسمان شب هستند، موهای بلندی که تا نزدیک زانوهایش می‌رسید.

کلمات کلیدی: داستان تخیلی، دانلود داستان ترسناک، داستان فانتزی، داستان ترسناک جدید، داستان ترسناک ایرانی، داستان ترسناک رایگان، دانلود داستان ترسناک رایگان، دانلود pdf داستان ترسناک رایگان، داستان ترسناک رایگان pdf، داستان ایرانی، داستان ترسناک، pdf کتاب ترسناک، داستان هیجان انگیز، دانلود داستان معمایی، داستان معمایی، pdf داستان ترسناک، رمان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، رمان ایرانی ترسناک، رمان ایرانی معمایی، داستان فارسی ترسناک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.