دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داستان‌های عامیانه مردم کره (دیوها، ارواح و پریان)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان‌های عامیانه مردم کره (دیوها، ارواح و پریان)

کتاب داستان‌های عامیانه مردم کره (دیوها، ارواح و پریان) نوشته‌ی ایم بانگ و یی ریوک، مجموعه‌ای از داستان‌های خواندنی از نویسندگان برجسته کره‌ای است.

گسترش روزافزون ادبیات غرب باعث شد تا با اهمیت کمتری به ادبیات سایر ملل توجه کنیم و در نتیجه، اطلاعات اندکی از آن‌ها داشته باشیم؛ البته این امر در مورد ادبیات کره بیشتر صدق می‌کند.

ایم بانگ، در اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم، می‌زیست و یی ریوک، در اواخر قرن شانزدهم پس از میلاد، زندگی می‌کرد. این داستان‌ها توسط نویسنده و مترجم کانادایی، جیمز اسکارث گیل، گردآوری و از کره‌ای به انگلیسی ترجمه و توسط امید وحدت نارویی به زبان شیرین فارسی بازگردانی شده است.

این اثر که یکی از شاهکارهای داستانی کره به شمار می‌رود، ما را با معروف‌ترین داستان‌های عامیانه تاریخی و گذشته کشور کره آشنا می‌کند. برخی از داستان‌های این کتاب، از معانی و ارزش‌های اصیل بسیاری برخوردار هستند.

اما آنچه واقعاً جلب توجه می‌کند، این است که اعتقادات مردم این سرزمین به جن و پری که در این کتاب هم بازتاب یافته است، مانع پیشرفت اقتصادی، صنعتی و فناوری کره ای‌ها نشد و هم اکنون کشور آن‌ها در ردیف کشورهای توسعه یافته قرار دارد.

در بخشی از کتاب داستان‌های عامیانه مردم کره (دیوها، ارواح و پریان) می‌خوانیم:

در زمان امپراتور سونگ جونگ (1495-1488 میلادی) یکی از افراد مشهور کره، فرماندار ایالت «پیونگ آن» شد. ایالت پیونگ آن، از نظر آموزه‌های اخلاقی و فرهنگی، جایگاه ممتازی در کره داشت؛ زیرا بسیاری از ساکنین آن نوازندگان خوبی بودند و در اداره امور ایالتی، توانایی‌های ویژه‌ای داشتند. هنگام شروع این داستان، یک دختر رقاصه و مشهور به اسم چاران، آن جا زندگی می‌کرد که از زیبایی فوق العاده‌ای برخوردار بود و تماشاچیان، همیشه رقص و آواز او را تحسین می‌کردند. علاوه بر این، توانایی‌های علمی‌اش برجسته بود و با متون کلاسیک و تاریخ به اندازه کافی آشنایی داشت. خلاصه، بین همه رقاصه‌های آنجا، او از همه، برجسته‌تر، مشهورتر و باهوش‌تر به نظر می‌رسید.

کلمات کلیدی: کتاب داستان کره ای با ترجمه فارسی، کتاب افسانه های کره ای، دانلود کتاب داستان رایگان، داستان رایگان، دانلود داستان رایگان، دانلود رایگان کتاب مجموعه داستان‌های کره‌ای، دانلود پی دی اف کتاب داستان‌های عامیانه مردم کره، دانلود pdf کتاب داستان‌های عامیانه مردم کره، دانلود رایگان کتاب داستان‌های عامیانه مردم کره، دانلود کتاب داستان های کره ای، داستان های کوتاه کره ای، کتاب داستان های کره ای، کتاب داستان کره ای pdf، داستان های کره ای،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.