دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چند مقاله‌ی فلسفی - فیزیکی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چند مقاله‌ی فلسفی - فیزیکی

بنظر میرسد که فیزیک و فلسفه دو قطب متضاد باشند، اما هر دو دائما سوال های مشابهی را مطرح می کنند. اخیرا، فیزیکدان ها به موضوع مدرن فلسفی با قدمتی بالاتر از صد سال برخورد کرده اند: غیر واقعی بودن زمان. اگر گذشت زمان تنها یک توهم باشد؟ جهان بی زمان جهانی دور از عقل نخواهد بود؟

اگر چه جهان بدون گذر زمان بنظر دور از عقل میرسد. ولی پیشگامان نامی فیزیک در تئوری ریسمان، مانند اد ویتن (Ed Witten) و برایان گرین (Brian green) این ایده را پذیرفته اند. واقعیت بدون زمان ممکن است کمکی برای از بین بردن تفاوت مکانیک کوانتم و فیزیک نسبیتی باشد. اما این سئوال باقی می ماند که ما چه حسی از آن جهان خواهیم داشت؟ اگر فیزیک هم به موهومی بودن زمان صحه گذارد، پس بدین معنی خواهد بود که فلسفه قادر بوده است از یک چنین مفهوم عجیب و غریبی پرده بردارد.

کلمات کلیدی: فیزیک و فلسفه، دانلود مجموعه مقالات علمی، آلبرت اینشتین، فیزیک نوین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.