دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی آخرین درس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی آخرین درس

کتاب صوتی آخرین درس اثر آلفونس دوده برگرفته از کتاب داستان‌های دوشنبه درباره‌ی دانش‌آموزی است که تکالیف مدرسه‌اش را انجام نداده و بین رفتن و نرفتن به مدرسه تردید دارد اما...

آلفونس دوده (Alphonse Daudet) نویسنده نامدار فرانسوی در این کتاب احساس‌های میهن دوستانه‌ای خود را با چهره‌ای زیبا و دلنشین از زبان کودک دبستانی بازگو می‌کند.

در قسمتی از کتاب صوتی آخرین درس می‌خوانیم:

من غرق در این فکر بودم که اسم مرا خواندند. حالا نوبت من بود که از روی درس بخوانم. خیلی نگران بودم. آیا می‌توانستم آن دستور زبان را از اول تا آخر بدون اشکال بخوانم؟ ولی در همان چند کلمه‌ی اول دچار اشکال شدم و در حالی که پشت میزم با حالتی بیقرار ایستاده بودم، قلبم به شدت می‌تپید. جرأت نمی‌کردم سرم را بلند کنم. آقای هامل در حالی که به من نگاه می‌کرد ، گفت: "فرزندم من تو را سرزنش نمی‌کنم. تو مجازات این سستی و غفلت را خواهی دید، و چه تنبیه بزرگی! انگار ما همه عادت کرده‌ایم که به خودمان بگوییم: هنوز وقت دارم، فردا یاد می‌گیرم، و حالا شما می‌بینید نتیجه چیست. حالا دیگر هیچ کس نمی‌تواند بگوید فردا یاد می‌گیرم و هیچ مجازاتی از این بدتر و تلخ‌تر نیست! شما ادعا می‌کنید که اهل این آب و خاک هستید ولی قادر به نوشتن و خواندن زبان مادری خود در این سرزمین نیستید؟"

کلمات کلیدی: کتاب صوتی داستان برای نوجوانان، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، داستان اجتماعی، داستان آخرین درس، دانلود کتاب آخرین درس، کتاب صوتی آخرین درس، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه صوتی، داستان صوتی کوتاه، Alphonse Daudet،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.