دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مرجع معرفی وسایل طراحی چهره

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مرجع معرفی وسایل طراحی چهره

کتاب مرجع معرفی وسایل طراحی چهره توسط صابر طهانی و ملیحه ناروئی نوشته شده است. یکی از عوامل بازدارنده در هنگام شروع آموزش طراحی چهره و نقاشی، پس از ایجاد انگیزنده، نداشتن اطلاع از وسایل و لوازم مورد نیاز در طراحی و نقاشی است. به همین علت تعدادی از علاقه‌مندان به هنر طراحی و نقاشی بدلیل استفاده از وسایل نامناسب انگیزه خود را از دست می‌دهند و دلسرد می‌ شوند.

گروه طراحی روشن بدلیل این فقدان در ایران که معمولا وسایل طراحی چهره به راحتی در دسترس نیست و اطلاعاتی که درباره وسایل طراحی چهره است مربوط به خارج از ایران می‌باشد، اقدام به نگارش این کتاب مرجع کرده است. این کتاب بخشی از بسته 0 تا 100 طراحی چهره گروه طراحی روشن است.

سرفصل‌های موجود در این کتاب:

انواع وسایل چهره
وسایل پایه و ابتدایی طراحی چهره
وسایل مکمل در طراحی چهره چیست؟
حرفه ای‌ها از چه وسایل دیگری استفاده میکنند؟
در هنگام خرید وسایل طراحی چهره به چه نکاتی توجه کنید؟
چگونه مقرون به صرفه طراحی کنید؟

کلمات کلیدی: نقاشی، طراحی چهره، معرفی وسایل طراحی چهره، آموزش طراحی چهره، وسایل طراحی چهره،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.