دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انگیزه ناب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انگیزه ناب

کتاب انگیزه ناب نوشته‌ی میلاد علیزاده، به شما کمک می‌کند تا انگیزه خودتان را بیشتر کنید و شاهد موفقیت روزافزون خود باشید.

شما جزو سه درصد برتر جامعه هسیتد، چون به رشد و یادگیری خودتان اهمیت می‌دهید و برای این کار زمان و انرژی صرف می‌کنید. تقریباً اکثر مردم بر این باور هستند که باید ابتدا انگیزه داشته باشند تا اقدامی را انجام بدهند. مثلاً باید انگیزه داشته باشند تا مطالعه کنند، ورزش کنند، کسب و کارشان را رونق بخشند. ولی تمام این باور‌ها کاملاً غلط است چون علم انگیزه را چیز متفاوتی بیان می‌کند.

در بخشی از کتاب انگیزه ناب می‌خوانیم:

انگیزه کسی که چندین سال قهرمان پرورش اندام شده است بیشتر است یا کسی که روز اول باشگاه بدنسازی را تجربه می‌کند و در جلو آینه به عضلات استخوانیش نگاه می‌کند؟

خب کاملاً معلوم است انگیزه کسی بیشتر است که نتایج بیشتری را کسب کرده است و اگر شما هم می‌خواهید انگیزه خودتان را از انجام یک کاری بیشتر کنید حتماً اقدامی باید انجام بدهید و سوال این است که می‌خواهید چه اقدامی را همین الان انجام بدهید؟

کلمات کلیدی: ایجاد انگیزه در زندگی، ایجاد انگیزه، چگونه انگیزه خود را قوی کنیم، انگیزه در روانشناسی، انگیزه داشتن، انگیزه چیست pdf، روانشناسی ایجاد انگیزه، روانشناسی انگیزه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.