دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF آموزش ساخت کاردستی با برگ به سبک چینی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی آموزش ساخت کاردستی با برگ به سبک چینی

در حال قدم زدن در خیابان بودم، مرد هنرمندی را دیدم که در کنارخیابان مشغول ساختن اسباب بازی های مختلفی با فرم حیوانات از برگ نخل بود. این زمانی بود که در تخیلاتم فرو رفتم و دیدم ، که اثر هنری دستی را یافتم و دنبال سازنده و کارگاهش گشتم در حالی که در را بسته یافتم و سپس فهمیدم که دیگر آن هنرمند در قید حیات نیست و همچنین هیچ کس کار او را نیاموخته است.
این به این معنی است که ما یک هنر دستی را از دست داده ایم و بالطبع یک بخش از فرهنگمان را. از آنجایی که صنایع دستی هر کشور با رنگ و بوی سنت آن، بخشی از فرهنگ و هویت آن است، می توانیم برخی از شاخه های صنایع دستی را زنده نگه داریم، مانند زمانی که صنعتگر روش تولید را از تولید دست ساز به تولید انبوه تبدیل می کند (مانند تبدیل روش تولید محصولات سفالی ساخته شده از گل رس که توسط چرخ سفالگری و دست به روش ریخته گری دوغابی تولید می شده است.) اما مشکل اینجا است که ما نمی توانیم همه شاخه های صنایع دستی را اینگونه حفظ نماییم.
ما روند ساخت اسباب بازی های محلی را که آقای سونگ هوگزیان آنها را برای بچه ها در کنار خیابان می ساخت را در مدرسه طراحی دانشگاه هونان مستند سازی نمودیم تا برای همیشه این هنر دستی را زنده نگاه داریم و این نیز تلاشی است برای بازگرداندن کیفیت بازی های فراموش شده که از ساخت با مواد در دسترس و بازی با اسباب بازی های محلی بوجود می آیند. همانطور که ما معتقدیم که این اسباب بازی های محلی، یک ثبت نماد برای هدف ما که زنده نگاه داشتن فرهنگ است به حساب می آیند.
آنها بسیاری از ویژگی های ارزشمند را زنده نگاه می دارند، ویژگی هایی که امروز ما کمتر به آنها توجه می نماییم. مانند: سادگی، خلاقیت و شادی در بازی که معمولا در بیشتر مواقع به اسباب بازی های گران ارتباط نمی یابد.

کلمات کلیدی: هنرهای دستی، صنایع دستی، ساخت پرنده با برگ نخل، صنایع دستی چینی، کاردستی چینی، اسباب بازی، آموزش ساخت اسباب بازی با برگ، toy and craft،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.