دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش خیاطی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش خیاطی

خیاطی از هنر های زیبای صنعتی است و می تواند یکی از مهارت های با ارزش در خانواده به شمار آید. هر کسی که بتواند در حد رفع نیاز خود و خانواه خود از این آگاهی داشته و آن را با دقت و حوصله بیاموزد و به نحو احسن به کار بندد، نه تنها می تواند بار اقتصادی خانه را سبک نموده بلکه در وقت نیز صرفه جویی نماید و از زیبایی کار خود هم بهره مند شود. در کتاب حاضر شما بیشتر با هنر خیاطی آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: دانلود ebook آموزش خیاطی، دانلود کتاب آموزش خیاطی، آموزش دوخت لباس، آموزش مقدماتی خیاطی، دانلود کتاب آموزشی، هنر خیاطی، آشنایی با چرخ خیاطی، آموزش انواع دوخت، کتاب pdf خیاطی، آموزش دوخت چادر، انواع برش خیاطی، دانلود کتاب فنی و حرفه ای،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.