دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 10 سرعت گیر موفقیت کارآفرینان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 10 سرعت گیر موفقیت کارآفرینان

خواندن کتاب 10 سرعت گیر موفقیت کارآفرینان نوشته سبحان قاسمیان کمتر از ١۰ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت اما ایده‌هایی به شما منتقل خواهد کرد که سال‌ها در وقت شما صرفه‌جویی خواهد شد.

اگر کسب و کاری یا شغلی دارید که احساس می‌کنید رشد نمی‌کند و یا شاید کسب و کارتان درآمد خوبی دارد اما ساعات کاری شما هم خیلی زیاد است و وقت کافی به خود و خانواده اختصاص نمی‌دهید. یا بیشتر از اطرافیان کار می‌کنید اما باز هم درآمدتان خوب نیست. شاید در دست اندازهای کارآفرینی قرار گرفته‌اید. قبل از آنکه خسته شوید فکری کنید شاید بعدا انرژی و انگیزه کافی برای رشد کسب و کارتان را نداشته باشید. چند دقیقه وقت بگذارید و کتاب الکترونیکی ١۰ سرعت گیر موفقت کارآفرینان را مطالعه کنید.

کلمات کلیدی: کارآفرینی، کسب و کار، ایده کسب و کار، موفقیت در کسب کار، کارآفرینان موفق، 10 رمز موفقیت کارآفرینان، 10 استراتژی موفقیت کارآفرینان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.