دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان جنگلبان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان جنگلبان

در کتاب رمان جنگلبان نوشته‌ی میرحسن محمودپور، شاهد زندگی محیط بانی خواهیم بود که همراه خانواده و همکارانش با آشفتگی ها و مشکلات بوجود آمده توسط سوداگران چوب، درگیر است. کسی که با وجود عدم قدرت ممانعت، از حوادث پی در پی احتراز نمی کند.

سوداگرن فراغبال در گوشه و کنار جنگل دم به دم به قوه تخیلشان جولان داده و با سینه ای ستبر، بی احساس و تودار آن را هنگامی به هنگام به اجرا می گذارند. چرا که معتقدند، دزد گرفته نشده، پادشاه است.

در این میان قهرمان داستان که به اندازه یک کوه تنهاست، بی هیچ حرف و سخنی با مرداب های بیزاری دست به گریبان بوده و ماجراهای شگرفی را دامن می زند.

کلمات کلیدی: دانلود رمان ترسناک، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان ایرانی ترسناک، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود کتاب جنگلبان، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.