دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش قلاب‌بافی از مبتدی تا حرفه‌ای

  • موضوع: کتاب‌های هنری
  • ۱۳۰ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
  • ۱۱۰۱۶ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش قلاب‌بافی از مبتدی تا حرفه‌ای

کتاب آموزش قلاب‌بافی از مبتدی تا حرفه‌ای مناسب شما برای یادگیری این هنر زیبا است.

این کتاب برای کسانی است دوست دارند تمام مطالب آموزش قلاب‌بافی از مبتدی تا پیشرفته را به صورت واضح و تصویری و یک‌جا در اختیار داشته باشند و از مطالب پراکنده و متفاوتی که در نت وجود دارد، خسته شده‌اند.

اولین کتاب الکترونیکی آموزش قلاب‌بافی از مبتدی تا پیشرفته و همراه با مطالب تئوری آشنایی با انواع نخ‌ها و ابزار لازم برای قلاب بافی، توسط تیم آموزشی هنرلی منتشر شد.

قلاب ­بافی روند به هم­ پیوستن و به هم­ تنیدن حلقه‌هایی از نخ با استفاده از قلاب است. شما می‌­توانید با استفاده از ترکیب چندین گره‌ی پایه، انواع مختلفی از بافت­‌های هنری از قبیل لوازم تزئینی، پوشاک، انواع سبد یا لوازم دکوراسیون منزل را خلق کنید؛ در واقع، قلاب‌بافی هم هنر است و هم صنعت؛ از این هنر زیبا می‌توان هم برای خلق هنر و هم برای درآمدزایی استفاده کرد؛ امیدوارم شما نیز از بافتن آثار خلاقانه خودتان با نخ و قلاب به اندازه­‌ی ما لذت ببرید.

کلمات کلیدی: انواع بافت، آموزش قلاب بافی، آموزش گام به گام قلاب بافی، آموزش قلاب بافی پایه بلند، آموزش قلاب بافی با تصویر، آموزش تصویری قلاب بافی، آموزش بافتی، آموزش قلاب بافی از پایه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.