دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اهمال کاری

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اهمال کاری

سلام من دوست دارم که به شما و مردم کمک کنم تا به عزت نفس بالایی برسند. چون خودم قبلا این مشکل را داشتم.

من قبلا شاد نبودم. در خیلی از کارهایم اهمال کاری میکردم. کارهایم را پشت گوش می انداختم و به نصیحت های مادرم توجهی نمیکردم. به خودم میگفتم مگه چه مشکلی پیش میاد. اوضاع که داره خوب پیش میره.ولی وقتی به سن 22 سالگی رسیدم دیدم اکثر همکلاسی هایم به دانشگاه رفته اند و فارغ التحصیل شده اند. شاغل هستند. تشکیل زندگی داده اند و..... وقتی خودم را با آنها مقایسه کردم دیدم که خیلی عقب هستم. کلی فکر کردم و تصمیم گرفتم که تغییر کنم. درس خواندم در کنکور شرکت کردم بعد برای فوق لیسانس تلاش کردم و قبول شدم. بعد که فارغ التحصیل شدم به دنبال کار رفتم و کلاس های مدیریت زمان رفتم و یاد گرفتم که چطر از وقتم بهتر استفاده کنم و چگونه به هدف هایم برسم و کلی پیشرفت کردم.

حالا میخواهم مطالبی را که در کتابهایی که خواندم و کلاس هایی که رفتم را برای شما بنویسم تا شما هم پیشرفت کنید.

کلمات کلیدی: اعتماد به نفس، دانلود کتاب اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، اعتماد به نفس pdf، اعتماد به نفس بالا، افزایش اعتماد به نفس در مقابل دیگران، راه های افزایش عزت نفس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.