دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهکار و اصول افزایش عزت نفس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهکار و اصول افزایش عزت نفس

نویسندگان: زهرا دهقانی و مریم گلابپاش

عزت نفس یک نیاز اولیه برای انسان هاست. چون فکرکردن لازمه زندگی موفق است و این اندیشه و فکر به ما امکان می دهد که قدرت تصمیم گیری هر انسان بستگی به میزان عزت نفس او دارد بنابراین نقش عزت نفس در زندگی انسان بسیار مهم و چشمگیر می باشد.

در این کتاب به شرح کامل عزت نفس، اصول عزت نفس سالم، ویژگی عزت نفس بالا و پایین، راه های پرورش عزت نفس و در نهایت مقایسه عزت نفس با اعتماد بنفس می پردازیم.

در انتها یک پرسش نامه برای سنجش و ارزیابی عزت نفس تهیه کردیم که به سادگی بتوانید میزان عزت نفس خود را اندازه گیری کنید.

کلمات کلیدی: عزت به نفس در کار، عزت نفس، اعتماد بنفس، اصول عزت نفس، ویژگی های عزت نفس، راهکارهای افزایش عزت نفس، اعتماد به نفس، سنجش عزت نفس، ارزیابی عزت نفس، رموز عزت به نفس، بدست آوردن عزت به نفس، عزت به نفس در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.