دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان نا آرام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان نا آرام

دانلود رمان نا ارام اثری عاشقانه به قلم آیلار بلند طلب، درباره‌ی واله دختر خانواده‌ی یار الهی است که طی یک عملیات به دست شخصی ربوده می‌شود. خانواده‌اش به دنبال پیدا کردن او هستند که سبحان برومند و همسرش نگار وارد ماجرا می‌شوند...

در بخشی از کتاب رمان نا آرام می‌خوانیم:

اون شب بیرون رفتند و کلی خوش گذشت به هردوشون، باقالی خوردن، لبو و رفتیم فست فود و باز هم غذا، اولین باری بود که در کنار هم پر از آرامش پر از لذت بودن پر از لحظه‌های نابی که کنار سبحان ساخته بود. اون شب لبخند حتی یه لحظه هم از کنار لبش نمی‌رفت با اینکه تموم شد ولی لذت برده از این همه خوشی و خوشبختی که به خواسته هم ساخت شد!

روز موعود فرا رسید، قرار بود حاضر باشه و عصری به خونه مادر شوهر جان که تمام فامیل رو دعوت کرده بودن بروند،  خانواده‌ها پول رو هم گذاشته بودن تا یه مراسم چله برون که نه عروس برون بگیرن هر چقدرم خودش و سبحان اصرار کردن سهم خودشون بدن قبول نکردن، اون روز که با سبحان به خرید بیرون رفتند، یه کت و شلوار شیک قرمز خرید با کفش مشکی و دستمال گردن مشکی!

کلمات کلیدی: pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، رمان جدید عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان عاشقانه نا ارام، دانلود رمان نا آرام، دانلود رمان نا ارام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.