دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسطوره‌ی یوسف و افسانه‌ی زلیخا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسطوره‌ی یوسف و افسانه‌ی زلیخا

کتاب کتاب اسطوره‌ی یوسف و افسانه‌ی زلیخا اثر شروین وکیلی، احتمالاً مشهور‌ترین روایت از خوشه‌ای از منش‌هاست که دامنهٔ تاریخیشان سه هزارهٔ گذشته را در بر می‌گیرد و در گسترهٔ جغرافیایی چشمگیری شاخه می‌دواند و نسخه‌هایی محلی را پدید می‌آورد.

وارسی سیر تحول و تکامل این داستان، از سویی آزمونی است دربارهٔ روایی و کارآمدیِ نظریهٔ منش‌ها در تحلیل سیر تحول عناصر فرهنگی و از سوی دیگر و پژوهشی است دربارهٔ چگونگی فزونی و کاستی یافتن گفتمان‌های وابسته به جنسیت و قدرت. شروین وکیلی با هدف به دست دادن تبارشناسی‌ای از داستان یوسف و دستیابی به تفسیری از پیوند میان میل و جنسیت و قدرت این کتاب را نوشته است.

کلمات کلیدی: دانلود افسانه‌ی یوسف و زلیخا، دانلود داستان عاشقانه، کتاب افسانه‌ی یوسف و زلیخا، کتاب یوسف و زلیخا pdf، رمان یوسف و زلیخا، دانلود کتاب یوسف پیامبر، کتاب داستان یوسف پیامبر، افسانه یوسف و زلیخا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.