دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان ستاره بخش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان ستاره بخش

کتاب رمان ستاره بخش جدیدترین و با اهمیت‌ترین اثر جوجو مویز، یکی از قشنگ‌ترین روایت‌های نوشته شده در مورد بانوان است که عشق، دوستی و خودآگاهی را در جامعه‌ای عقب مانده شرح می‌دهد. داستان این کتاب براساس واقعیت است و در سال 2019 موفق شده نامزد بهترین رمان سال به انتخاب کاربران گودریدز شود.

در بخشی از کتاب رمان ستاره بخش می‌خوانیم:

‌آلیس بعدها وقتی به خاطرات گذشته‌اش فکر می‌کرد، ژانویه را به‌عنوان تاریک‌ترین ماه سال به یاد می‌آورد. روزها کوتاه و سرد بودند‌ و حالا بیشتر زمان اسب‌سواری آن‌ها در تاریکی شب می‌گذشت، با‌ یقه‌ای بلند دور گردنشان و لباس‌های گرمی که بدنشان را می‌پوشاند. خانواده‌هایی که می‌دیدند اغلب از سرما کبود شده بودند، کودکان و افراد پیر در تختخواب دور هم جمع شده بودند‌، برخی سرفه می‌کردند، با چشمانی قرمز دور آتشی نیمه‌سوز جمع می‌شدند و امیدوار بودند داستانی خوب از راه برسد. رساندن کتاب به آن‌ها بی‌نهایت سخت‌تر شده بود. مسیرها اغلب صعب‌العبور بودند‌. اسب‌ها هنگام عبور از برفِ عمیق یا روی مسیرهای شیب‌دارِ یخ‌زده می‌لغزیدند. هنگامی که ‌آلیس از اسب پیاده می‌شد و راه می‌رفت، تصویر بازوی قرمز و متورم بث جلوی چشمانش تکرار می‌شد.

کتلین، طبق قولی که داده بود، پنج صبح می‌آمد. چهار روز در هفته سوار بر اسب سیاه و ظریف شوهرش‌، دو کیسه کتاب جمع‌ می‌کرد و بی‌هیچ حرفی به کوهستان می‌رفت. به‌ندرت نیاز به بررسی مجدد مسیرها داشت‌ و خانواده‌ها با آغوش باز از او استقبال می‌کردند و احترام و خشنودی خود را نشان می‌دادند. ‌آلیس می‌دید که ترک خانه برای کتلین‌، باوجود مشکلات ناشی از کار و ساعت‌های طولانی دوری از کودکانش، خوب بوده. درعرضِ چند هفته‌، او حال‌وهوای جدیدی احساس می‌کرد: احساس آرامش، اگر نگوییم شادی در وجودش پچیده بود، و حتی آن خانواده‌هایی که تحت‌تأثیر اصرارهای آقای ون‌کلیو مردد شده‌ بودند متقاعد شدند که بمانند، چراکه کتلین پافشاری می‌کرد که کتابخانه چیز خوبی است و او و گرت آنقدر صادق بودند که مردم حرف آن‌ها را بپذیرند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان تاریخی، کتاب بخشنده ستارگان، کتاب بخشنده ستاره ها، رمان بخشنده ستارگان، رمان بخشنده ستاره ها، خرید اینترنتی کتابهای جوجو مویز، داستان و رمان عاشقانه ایرانی، رمان خارجی معروف، دانلود رمان خارجی معروف، دانلود رمان خارجی، داستان انگلیسی، داستان ترجمه شده، رمان رمانتیک، دانلود رمانهای جوجو مویز، دانلود کتابهای جوجو مویز، The giver of stars، Jojo Moyes، دانلود داستان عاشقانه، رمان مشهور انگلیسی، رمان ستاره بخش،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.