دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان راب روی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان راب روی

راب روی با قلم توانای خود در کتاب رمان سر والتر اسکات، اندکی از تاریخ خونبار اسکاتلند را روایت می‌کند.

شخصیت اصلی این داستان جوان نجیب‌زاده‌ای به اسم فرانک است که در نتیجه عدم توافق با پدر یک دنده‌اش به قلعه‌ای در شمال انگلستان نزد عمویش که او را هرگز ندیده، فرستاده می‌شود.

حوادث و اتفاقات جالب و در عین حال خطرناکی برای این جوان بی‌تجربه در این قلعه رخ می‌دهد. او در آن جا با دختری جوان از اقوام دور خود آشنا می‌شود که با آشنایی و نفوذی که در منطقه دارد به حمایت از این جوان برمی‌خیزد.

در بخشی از کتاب رمان راب روی می‌خوانیم:

دوشیزه ورنون با حال و هوای کسی که حق را بجانب خودش داده و این اجازه را دارد که با هر لحن تحقیر آمیزی که میل دارد سخن بگوید به من اظهار کرد:

"آقای فرانک اوزبالدیستون... شخصیت واقعی شما رفته رفته بر همه ما روشن می‌شود. نمایش دیشب شما که من بایستی اذعان کنم یک شاهکار بود ثابت کرد که شما علاقه‌ای به تحمل شرایطی که در قلعه اوزبالدیستون حاکم است ندارید."

من همانطور که خمیده به زمین نگاه می‌کردم گفتم:

"دوشیزه خانم... من از حقارت و نامناسب بودن تربیت خانوادگی خودم کاملا با خبر هستم. تنها چیزی که در دفاع از حرکات احمقانه خودم می‌توانم ذکر کنم اینست که به من مطالبی گفته شده بود که تمام روح و روان مرا تحت تاثیر قرار داده بود. البته هیچ چیز نمی‌تواند رفتار بد مرا توجیه کند ولی من قربانی دامی شدم که برای من گسترده شده بود. من قبول می‌کنم که بی‌ادب و بدرفتار بودم."

کلمات کلیدی: رمان تاریخی خارجی، دانلود رمان تاریخی، داستان تاریخی خارجی، رمان کلاسیک، ادبیات کلاسیک جهان، دانلود رمان عاشقانه، داستان عاشقانه، دانلود رمان خارجی، دانلود داستان خارجی، رمان خارجی، دانلود داستان ترجمه شده، رمان ترجمه شده، داستان خارجی، داستان ترجمه شده، والتر اسکات، Sir Walter Scott، Walter Alva Scott، Rob Roy، دانلود pdf رمان راب روی، دانلود پی دی اف رمان راب روی، دانلود کتاب راب روی با لینک مستقیم، دانلود کتاب راب روی برای موبایل، دانلود رایگان رمان راب روی، دانلود رمان راب روی، دانلود رمان راب روی، دانلود رمان راب روی با لینک مستقیم، دانلود رمان راب روی برای موبایل، رمان راب روی، رمان راب روی، pdf رمان راب روی کامل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.