دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان شب‌های یلدا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان شب‌های یلدا

کتاب شب‌های یلدا نوشته‌ی اعظم حسین پور، داستان دختر شاد و شیطونی به نام یلدا را روایت می‌کند که عاشق پسری به نام سیاوش با چشمان رنگی‌اش شده است.

یلدا دختر ته تغاری یک خانواده صمیمی و مهربان است که با برادرش آرش رابطه بسیار نزدیکی دارد. دختری بازیگوش که سال آخر دانشگاه را سپری می‌کند و زندگی بسیار بر وفق مرادش است. یلدا در جریان یک تصادف با سیاوش آشنا شده و ابتدا میل و رغبتی به او نشان نمی‌دهد و مدام با نیش و کنایه سیاوش را از خودش می‌راند اما عاقبت گرفتار سیاوش می‌شود.

در بخشی از کتاب رمان شب‌های یلدا می‌خوانیم:

جا خوردم. سرم چرخید طرفش. نگاش رو چسبونده بود مثل کنه به صورتم. چندشم شد. قیاقه‌اش افتضاح بود. یه چشم غره زدم بهش و کاغذ رو نصف کردم از وسط با خونسردی و گذاشتم رو دستش. ندیدم صورتشو اما حرصش در اومد، چون کاغذ رو مچاله کرد و از شیشه انداختش بیرون. خنده‌ام گرفت. پسره‌ی پررو! میمون هر چی زشت تر بازیشم بیشتر. موهامو زدم کنار از رو صورتم و چشم دوختم به بیرون. این دفعه صداش اومد که آروم پرسید:

- اسمت چیه؟
صورتم رو چرخونم سمتش. یکی ازتیرهای مژه‌های بلندم رو انداختم دقیق وسط چشاش. یه اخم پت و پهن دادم به ابروهامو گفتم:
- به تو چه؟
جا خورد. دست و پاشو گم کرد پسره‌ی انتر. نگام افتاد به خیابون، گفتم:
- مرسی آقا پیاده می‌شم.

راننده زد تو ترمز. سریع پیاده شدم و در تاکسی روکوبیدم به هم. راننده از تو آیینه نگام کرد طلبکارانه. حق داره یلدا، به اون چه! یه لبخند خجل زدم بهش و دست به سینه وایستادم براش. خنده‌اش گرفت و پاشو گذاشت رو گاز.

کلمات کلیدی: رمان ایرانی، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود داستان عاشقانه، داستان عاشقانه، رمان رمانتیک، رمان عاشقانه ایرانی، داستان و رمان عاشقانه ایرانی، داستان ایرانی، رمان شب های یلدا، داستان فارسی، دانلود رمان ایرانی، دانلود داستان ایرانی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.