دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش برنامه‌نویسی پایتون از مقدماتی تا پیشرفته

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش برنامه‌نویسی پایتون از مقدماتی تا پیشرفته

کتاب آموزش برنامه‌نویسی پایتون از مقدماتی تا پیشرفته به قلم رامان عشقی به آموزش کامل و گام‌به‌گام این زبان برنامه‌نویسی بسیار محبوب و پرکاربرد می‌پردازد.

پایتون (Python) در سال ۱۹۹۱ توسط Guido van Rossum در کشور هلند ساخته شد و هدف اصلی از ساخت آن بالا بردن خوانایی برنامه نوشته شده همراه با بازدهی آن بوده است. پایتون یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، شی‌گرا و سطح بالا است که امروزه جزء برترین زبان‌های برنامه‌نویسی است. زبان پایتون به دلیل سادگی که دارد در میان برنامه‌نویسان بسیار محبوب بوده و برای کسانی که قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارند بسیار مناسب است.

زبان برنامه‌نویسی پایتون به هیچ پلتفرم یا سیستم عاملی وابسته نیست و می‌توان برنامه‌های نوشته شده با آن را بدون تغییر یا تغییرات جزئی در سایر پلتفرم‌ها اجرا کرد. یکی دیگر از خصوصیات فوق‌العاده زبان برنامه‌نویسی پایتون درون‌سازی کد می‌باشد و به این معنی است که می‌توانید بخشی از برنامه خود را با یک زبان دیگر مثلا زبان جاوا یا زبان سی پلاس پلاس بنویسید. به جرات می‌توان گفت که زبان برنامه‌نویسی پایتون تمامی نیاز‌های شما را برای ساخت برنامه مورد نظرتان فراهم می‌سازد.

کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی پایتون، کتاب آموزش پایتون، آموزش پایتون رایگان، آموزش پایتون pdf، دانلود کتاب آموزش پایتون به زبان فارسی، بهترین کتاب آموزش پایتون، جزوه پایتون، Python، آموزش پایتون تصویری فارسی رایگان، آموزش پایتون از صفر، آموزش پایتون به زبان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.