دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش برنامه‌نویسی پایتون

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش برنامه‌نویسی پایتون

کتاب آموزش برنامه‌نویسی پایتون به قلم افشین رفوآ به آموزش کامل و جامع این زبان برنامه‌نویسی محبوب می‌پردازد.

این مار دنیای برنامه‌نویسی تقریبا به همه‌جا، در صنعت فناوری اطلاعات سرک کشیده است و البته در خیلی از کمپانی‌های بزرگ هم خوب چنبره زده است. هدف شما چه ساخت برنامه‌های کاربردی وب، ساخت برنامه‌های دسکتاپ، مدیریت سرورهای شبکه، حضور در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (Machine learning)، اشتراک‌گذاری با ابزار رسانه باشد فرقی نمی‌کند، با پایتون عهد اخوت ببندید. به‌جرات می‌توان گفت در دیگر عرصه‌های برنامه‌نویسی هم Python یار و همراه شما خواهد بود.

شرکت‌های بزرگی از گوگل و ناسا گرفته تا شرکت‌های انیمیشن‌سازی و غیره پایتون را مورد استفاده قرار می‌دهند. اینجاست که نتیجه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی گیدو ون رسوم Guido van Rossum مرد هلندی خالق پایتون، تجلی پیدا می‌کند. اهدافی که پایتون را به این جایگاه رسانده است، عبارت‌اند از:

1. پایتون نه‌تنها باید آسان و از نظر بصری ساده و به‌دور از سمبل‌ها و نشانه‌های رایج زبان‌های دیگر باشد؛ بلکه باید هم‌تراز رقبایش قوی و قدرتمند نیز باشد.
2. پایتون اپن‌سورس باقی می‌ماند تا هر فردی بتواند در توسعه آن شریک شود.
3. کدنویسی پایتون باید همچون زبان انگلیسی ساده و قابل‌درک باشد.
4. برای کارهای روزمره اولین گزینه باشد و زمان برنامه‌نویسی را کاهش دهد

زبان برنامه‌نویسی (Python) پایتون یک زبان script‌نویسی سطح بالا، مفسر، تعاملی و شی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گرا است و با هدف خوانایی بالا تعبیه شد. این زبان به‌طور مکرر از کلمات کلیدی انگلیسی بهره می‌گیرد (در حالی که زبان‌های دیگر اغلب از علائم نگارشی بهره می‌گیرند) و همچنین ساختار نگارشی که می‌بایست نوشت نسبت به سایر زبان‌ها کمتر است (در مقایسه با زبان‌های دیگر کوتاه است).

کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی پایتون، کتاب آموزش پایتون، آموزش پایتون رایگان، آموزش پایتون pdf، دانلود کتاب آموزش پایتون به زبان فارسی، بهترین کتاب آموزش پایتون، جزوه پایتون، Python، آموزش پایتون تصویری فارسی رایگان، آموزش پایتون از صفر، آموزش پایتون به زبان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.