دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرهنگ ژاپن

  • موضوع: کتاب‌های تاریخی
  • ۲۱۸ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶
  • ۹۲۲۶ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرهنگ ژاپن

کتاب فرهنگ ژاپن پیوند عمیقی با شناخت ژاپن معاصر و سنت‌ها و تاریخ این کشور دارد.

قدیم‌تر سرزمین بلازده‌ای در گوشهٔ نقشهٔ جهان وجود داشت که نیاکان ما به آن می‌گفتند جاپون. برای آن‌ها جاپون یعنی جایی که افراد برای حفظ آبرو شمشیر در شکم خود فرو می‌کنند (هاراکری) یا با فداکاری هواپیمای جنگیشان را روی سر دشمن فرود می‌آورند (کامیکازی) و مردان خر زورشان به روشی عجیب با یکدیگر کُشتی (سومو) می‌گیرند. به ما که رسید ژاپن شد مهد تکنولوژی … شروع کرد به ساخت تلویزیون و آتاری و میکرو و سگا و غیره تا این‌که دیری نگذشت شد غول الکترونیک. ژاپنی‌ها همراه با هر محصول الکترونیکی‌ای که به جهان عرضه کردند قسمتی از فرهنگشان را هم صادر کردند. خصوصیات فرهنگ ژاپن به حدی عجیب و غریب است که مردم سایر کشور‌ها واقعاً نمی‌توانند تصور کنند در ژاپن چه می‌گذرد.

کلمات کلیدی: کشور ژاپن، فرهنگ ژاپن، سبک زندگی ژاپنی ها، آداب و رسوم ژاپن، خصوصیات کشور ژاپن، تاریخ ژاپن، دانلود کتاب فرهنگ ژاپن، دانلود پی دی اف فرهنگ ژاپن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.