دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حقایقی درباره حشرات

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حقایقی درباره حشرات

کتاب حقایقی درباره حشرات نوشته پنلوپ آرلون و ترجمه احسان کوثری نیا حاوی مطالب علمی و آموزنده برای کودکان، همراه با تصاویر جذاب و متنوع رنگی است. این کتاب یه صورت دوزبانه انگلیسی- فارسی ارائه شده است.

حشرات ممکن است کوچک باشند، ولی برای سیاره ما بسیار مهم هستند. تعداد حشرات روی زمین از هر مخلوق دیگری بیشتر است به طوری که به ازای هر انسان زنده، صدها میلیون حشره وجود دارد!

حشره‌ها یا حشرات، رده‌ای از بی‌مهرگان هستند که بزرگ‌ترین گروه را در میان گروه بندپایان به خود اختصاص می‌دهند. بندپایان حیواناتی هستند که دارای استخوان‌بندی بیرونی بوده و اعضای آن‌ها به‌هم‌پیوسته‌اند. حشرات شش پا دارند و بیشتر آن‌ها دارای بال هستند. بدن یک حشره از ۳ بخش تشکیل می‌شود: سر، سینه و شکم.

حدود یک میلیون گونهٔ مختلف حشره در جهان شناسایی و توسط دانشمندان نام‌گذاری شده‌است. مجموع حشرات روی زمین تا مرز ده میلیون گونهٔ مختلف می‌رسد. حشرات تقریباً در همهٔ نقاط روی زمین پیدا می‌شوند و همچنین می‌توان آن‌ها را در آب‌های شیرین یافت. حشرات اولین حیوانات پرنده‌اند که در روی زمین به وجود آمدند. ۳۵۰ میلیون سال قبل، اولین بار آن‌ها توانستند در هوای زمین شروع به پرواز کنند، و این میلیون‌ها سال قبل از پرواز پرندگان و خفاش‌ها بود.

کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، آموزش انگلیسی به کودکان، دانلود کتاب آموزش زبان، pdf آموزش زبان انگلیسی، آموزش حیوانات با زبان انگلیسی، کتاب دو زبانه حیوانات، آموزش کلمات انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.