دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زنگ عظیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زنگ عظیم

کتاب زنگ عظیم اثر نورمن پیتمن با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم منضم به تصاویر متعدد و مناسب می‌کوشد، تا تأثیر تجربه و آزمایش را در کسب موفقیّت‌های علمی برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

اهمیّت بکارگیری تجربیات علمی در قصّه‌ها:

انسان‌ها در طول تاریخ دارای تجربیاتی در مواجهه با پدیده‌های طبیعی بوده‌اند و نتایج حاصل از آن‌ها را به فرزندان و نسل‌های آتی منتقل می‌ساخته‌اند بنابراین بخش عمده‌ای از آنچه امروز به عنوان علم و دانش در دسترس بشر قرار دارند، یقیناً حاصل تفکرات و تجربیات گذشتگان ما می‌باشند. 

دانش (knowledge) به عنوان مجموعۀ تفکرات و دانسته های نظری و علم (science) به عنوان دانشی که قابل تجربه شدن، اندازه گیری ریاضی و قابل تکرار و آزمایش در بعد زمان و مکان باشد، دارای نقش بسیار مهمّی در بهبود زندگی انسان‌ها هستند. 

در این میان آنچه زندگی انسان‌ها را متحوّل ساخته و به شکل تمدّن امروزی در آورده است، یقیناً چیزی بجز علم نیست و در این رابطه تجربه و آزمایش کردن به عنوان بنیان کسب علم و تکنولوژی غیرقابل انکار است آنچنان که:

1) ضرب المثل است که:
"دو صد گفته چون نیم کِردار نیست". 
2) از "توماس آلوا ادیسون" به عنوان یکی از بزرگترین استعدادها و نوابغ دوران‌های زندگی بشر با بیش از یک هزار اختراع کوچک و بزرگ نقل شده است که:
"فقط یک درصد از موفقیّت هایم حاصل استعدادم بوده‌اند و مابقی آن‌ها در نتیجّۀ پیگیری و ممارست در تجربه و آزمایش کردن به دست آمده اند". 
3) بسیاری از دانشمندان معتقدند که فقط 10% از دستاوردهای فنّی و تکنولوژی بشر از قبل طراحی و برنامه ریزی شده‌اند و مابقی آن‌ها در نتیجۀ تجربه اندوزی و آزمایش کردن حاصل آمده‌اند.

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، The Great Bell، Norman Pitman،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.