دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قصه‌های شاهنامه برای کودکان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قصه‌های شاهنامه برای کودکان

کتاب قصه‌های شاهنامه برای کودکان نوشته‌ی محدثه قربانی برگرفته از شاهنامه‌ی فردوسی و مناسب گروه کودکان و نوجوانان است. در واقع نوشتار و روانشناسی متن مناسب با عواطف، حساسیت و نوع برداشت این گروه‌های سنی است.

متن کتاب تا جایی که امکان دارد، ساده شده و حتی برای کودکانی که تازه خواندن و نوشتن را یاد گرفته‌اند نیز مناسب است. برای این سن و سال علائم نگارشی به نوعی به کار گرفته شده است؛ تا به تنهایی و بدون نیاز به کمک گرفتن از بزرگ‌تر‌ها کتاب را بخوانند.

این کتاب علاوه بر کودکانی که می‌توانند بخوانند، برای خردسالانی که خواندن بلد نیستند هم عالی است. بزرگ‌تر‌ها می‌توانند برای آن‌ها کتاب را بخوانند. حتی گزینه‌ی مناسبی برای قصه‌های شب است تا کودکان با شخصیت‌های شاهنامه و داستان‌های گوناگون آن‌ آشنایی پیدا کنند.

در همه‌ی صفحه‌ها در هر داستان، عکس به کار گرفته شده است تا داستان جذاب‌تر باشد. برای حاشیه‌ی متن، تصاویر، فهرست کتاب، معانی نام‌ها، واژه نامه و حتی برای کلمه‌ی بسم الله الرحمن الرحیم، از نقوش اسلیمی استفاده شده است؛ تا کودکان تصویری از نقاشی‌های زیبای کهن داشته باشند و آشنایی کوچکی با آن پیدا کنند.

این کتاب شامل داستان‌های: زال و سیمرغ، رستم و اسفندیار، آب حیات و اسکندر، کیومرث، بهرام گور، اکوان دیو و سیاوش است. در آخر کتاب هم لیستی از معانی نام‌های فارسی و هم‌چنین، معانی لغات برای افزایش دایره‌ی لغات شما در نظر گرفته شده است. (البته گفته شد که متن بسیار ساده است. لیست معانی واژه‌ها صرفاً برای آموزش بیشتر و کودکان کم سن و سال‌تر است. حتی برای کودکانی که می‌خواهند کلمات هم معنی بیشتری یاد بگیرند هم مناسب و کاربردی است.)

کلمات کلیدی: داستان کودک، شاهنامه، داستان های شاهنامه، قصه های شاهنامه، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب کودک، داستان مصور، کتاب داستان کودکان، داستان بچگانه، مجموعه داستانهای شاهنامه برای کودکان، شاهنامه برای کودکان pdf، داستان های شاهنامه برای کودکان pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.