دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هدفی برای موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هدفی برای موفقیت

کتاب هدفی برای موفقیت نوشته‌‌ی سید صالح فتوحی، نکات حائز اهمیتی را درباره اهمیت اهداف، انواع اهداف و چگونگی رسیدن به اهداف را برای شما بیان می‌کند و نقشه را برای رسیدن به موفقیت برای شما ترسیم می‌نماید.

اهداف شما در زندگی چیست؟ یا به عبارتی دیگر چه اهدافی را در زندگی دنبال می‌کند؟ برنامه شما برای رسیدن به موفقیت

هدف در لغت به معنای مقصد می‌باشد. در اصطلاح هدف وضعیتی ایده آل است که در آینده‌ای نزدیک یا دور سعی داریم تا به آن وضعیت برسیم. هدف عاملی سودمند و مفید برای افراد است که آن‌ها با تلاش و کوشش در صدد دسترسی به آن هستند. در این کتاب درباره‌ی اهداف و اهمیت آن‌ها و چگونگی دستیابی به هدف و کسب موفقیت، نکات حائز اهمیتی برای شما مخاطبان بیان می‌شود.

کلمات کلیدی: راه و رسم زندگی، موفقیتهای فردی، روشهای موفقیت، راهنمای موفقیتهای فردی، کتاب موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، جذب موفقیت، عامل موفقیت، مسیر موفقیت، چگونه به اهداف بزرگ برسیم، هدف گذاری، موفقیت با هدف گذاری، هدف انسان در زندگی، هدف داشتن، اهمیت هدف در زندگی، موفقیت در زندگی، رسیدن به موفقیت، رسیدن به خواسته ها، تغییر زندگی، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت، رسیدن به خوشبختی، مهارت های زندگی، رسیدن به هدف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.