دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان کاکائو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان کاکائو

کتاب رمان کاکائو به قلم ژورژ آمادو (Jorge Amado) داستان مردی فقیر به نام سرگیپانو را روایت می‌کند که به دنبال کار مهاجرت می‌کند و در آن‌جا با نگهبانی آشنا می‌شود که در جریان اتفاقاتی سرگذشتش تغییر می‌کند...

کتاب کاکائو (Cacau) با حمایت مالی اتحادیه اروپا و بنیاد هاینریش بُل در افغانستان منتشر شده است. مسؤولیت انتشار کتاب به عهده بنیاد آرمان شهر است و نشر الکترونیکی بلامانع است. در کتاب ذکر شده استفاده و اقتباس از نوشته های این کتاب با ذکر منبع مجاز است. نسخه ای که برای ترجمه استفاده شده، کتابی است که "ژان اورنچیونی" از پرتغالی به فرانسه برگردانده و در ۱۹۸۴ برای نخستین بار در فرانسه چاپ شده است.

در بخشی از کتاب رمان کاکائو می‌خوانیم:

آنتونیو باریگینیا آن روز به من غذا نداد. هونوریو دعوتم کرد به کلبه‌ای از نی که یک اتاق بیشتر نداشت. از این اتاق به عنوان اتاق خواب، آشپزخانه و سالن غذا‌خوری استفاده می‌شد. قرار شد آن‌جا زندگی کنم. کلادینو رو به من کرد و گفت: «این جا فقط یه مستراح بزرگه.»
و با دست به طبیعت اشاره کرد.

چهار نفری تو کلبه زندگی می‌کردیم. هونوریوی غول پیکر با دندان‌های سفیدش که همیشه از لای لب‌های سیاهش نمایان می‌شد خندان بود، کلادینوی نجار که برای ارباب گاری می‌ساخت و ژوائو گریلو دورگه لاغر اندام که مرتب داستان تعریف می‌کرد. بی هیچ تردیدی مرا پذیرفتند. هونوریو یک تکه گوشت خشک شده و کمی لوبیای سیاه و دانه‌های ژاک به من تعارف کرد. در سکوت غذا خوردیم و بعد کلادینو گیتارش را کوک کرد. ژوائو گریلو شروع کرد به حرف زدن: «خب حالا میدونی قراره کجا کار کنی»؟
- فکر کنم بفرستنت مزرعه قدیمی کاکائو ژوائو اوانژ لسیتا. هونوریو هم اون جا کار میکنه.....

کلمات کلیدی: داستان، رمان، دانلود رمان، دانلود داستان، داستان جالب، رمان خارجی، رمان احساسی، Cacau، بنیاد آرمان، ژان اورنچیونی، Jorge Amado، دانلود رایگان رمان کاکائو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.