دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه حرف دیگران برایمان مهم نباشد؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه حرف دیگران برایمان مهم نباشد؟

کتاب چگونه حرف دیگران برایمان مهم نباشد؟ نوشته‌ی آکادمی مجازی باور مثبت، به بررسی تأثیر حرف اطرافیان بر روی شما، راز تبدیل حرف اطرافیان به سوخت مسیر شما، شرایط تأیید صلاحیت افراد مشورت دهنده و ... می‌پردازد.

چطور به حرف مردم اهمیت ندهیم؟

 زندگی بر اساس حرف مردم موضوعی است که خیلی‌ها به صورت ناخواسته با آن درگیر هستند. امروزه یکی از رایج‌ترین مشکلات بین افراد، ترس از قضاوت مردم و زندگی بر این اساس است. این ترس باعث می‌شود که تمام جنبه‌های کوچک و بزرگ زندگی انسان تحت تاثیر قرار بگیرد و زندگی کردن سخت شود. 

بهتر است به جای این که زندگی‌تان را بر اساس عقاید دیگران پیش ببرید به فکر شادی و خوشحالی خود باشید. با انجام راه‌های صحیح می‌توانید این مشکل را حل کنید و آن طور که لایق خود می‌دانید زندگی کنید. 

 حرف مردم از کجا به وجود می‌آید؟

صحبت‌های هر شخص از عقاید و افکار او نشأت می‌گیرند. حال اگر به افکار خودتان دقت کنید متوجه می‌شوید که این افکار هیچ نظم خاصی ندارند و در شرایط و موقعیت‌های مختلف تغییر پیدا می‌کنند. افکار و حرف‌های مردم نیز دقیقاً به همین صورت است. هر کاری که انجام دهید، عده‌ای در شرایط خاص موافق شما هستند و شما را تحسین می‌کنند و عده‌ای برعکس مخالف شما می‌باشند. 

 الگوبرداری از دیگران و اهمیت دادن به نظرات و قضاوت آن‌ها اگر به شکلی باشد که فوایدش نصیب فرد می‌شود و آرامش او را مختل نکند، مفید است و می‌تواند موجب پیشرفت شود؛ اما در صورتی که قضیه همرنگی با جماعت یا پیروی از دیگران موجب شود فرد بر زندگی خودش تسلط نداشته و احساس آرامشش هم از دست برود، نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه مضراتش نیز او را درگیر خواهد کرد. 

 بی‌توجهی به حرف مردم کمی سخت است؛ اما گام‌های بی‌شماری برای فرار از این آفت خانمان برانداز وجود دارد. شاید به نظرتان قضیه کمی زیادی تلخ جلوه داده شده است، اما اهمیت زیاد به حرف مردم به همین ناگواری، زندگی را تلخ و محدود می‌کند. 

کلمات کلیدی: مهم نیست دیگران چی فکر میکنند، چگونه حرف دیگران برایمان مهم نباشد، ترس از حرف مردم، حرف دیگران مهم نیست، حرف مردم، متن در مورد اهمیت ندادن به حرف دیگران، زندگی بر اساس حرف مردم، چگونه از حرف دیگران ناراحت نشویم، حرف دیگران برام مهم نیست، قضاوت دیگران مهم نیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.