دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الهی نامه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الهی نامه

الهی نامه کتابی است که نویسنده آن آیت الله حسن حسن زاده آملی است، آخرین چاپ این کتاب در سال 1387 بوده است و توسط مرتضی پاک نیت ویرایش شده است، علامه حسن طبری آملی، مشهور به حسن حسن زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷، روحانی مجتهد، عارف، فیلسوف متأله و مدرس دروس حوزوی است.

وی در سن شش سالگی، به مکتب‌خانه رفت و خواندن و نوشتن را فراگرفت. تعدادی از جزوات متداول در مکتب‌خانه‌های آن زمان را خواند و در خردسالی تمام قرآن را یاد گرفت، سپس وارد دوره ابتدایی دروس حوزوی شد، تاریخ ورود وی به حوزه علمیه برابر مهرماه سال ۱۳۲۳ هجری شمسی بوده است. متون ابتدائیه درس حوزه را در آمل در نزد محمد غروی و عزیزالله طبرسی و شیخ احمد اعتمادی و عبدالله اشراقی و ابوالقاسم رجایی و سایرین فرا گرفت و در آمل آغاز به تدریس چند کتاب مقدماتی نمود.

الهی نامه یکی از آثار وی می‌باشد که شامل مناجات‌هایی عرفانی با خداوند می‌باشد، در ابتدای شروع هر جمله عبارت «الهی» آمده است، از این جهت به «الهی نامه» مشهور شده است.

کلمات کلیدی: نیایش، راز و نیاز، مناجات نامه، مناجات های عارفانه، دانلود الهی نامه حسن زاده آملی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.