دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حرکت و موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حرکت و موفقیت

کتاب حرکت و موفقیت به قلم محمد نظری گندشمین به تحریر در آمده است. برای موفق بودن باید مثل یک فرمانده بود، نه مثل یک سرباز؛ چرا که موفقیت نیازمند حرکت خودآغازگرانه ماست و این کار نیز از عهده فردی مثل یک فرمانده بر می‌آید نه افرادی مثل سرباز که برای حرکت خود نیازمند دستور حرکت و اقدام از سوی فرمانده است.

موفقیت نیازمند حرکتِ مستقل و خودآغازگرانه ماست نه به حرکت وابسته به دیگران. برای همین است که افراد موفق می‌خواهند مثل یک فرد رهبر عمل کنند و علاقه عجیبی بر سرمایه گذاری بر روی خودشان دارند و خود را مرکز تمام فعالیت‌های خود می‌دانند و می‌خواهند و برای همین خودرهبری، خودمدیریتی، خودکنترلی، خودشناسی و خودسازی، عزت نفس و اعتماد به نفس و تمامی ویژگی‌ها و صفات مثبتی که می‌توانند مربوط به خود باشند را مهم می‌دانند و ارج می‌نهند؛ چرا که در نهایت این کیفیت خود ماست که تعیین کننده مسیر و محتوای زندگی ما خواهد شد و موفقیت یا... ما را رقم خواهد زد.

بنابراین موفقیت در رسیدن به هدف و خواستهٔ خوب یا بد، محصول عمل گرایی و اقدام کردن می‌باشد. این اقدامات هرچه قدر دقیق و به موقع، حساب شده و با برنامه ریزی و به هر میزانی باشد، به همان اندازه موفقیت حاصل می‌شود.

در شاهراه و اتوبان موفقیت، حتی اگر لاک پشت وار حرکت کنید، در نهایت به مقصدی خواهید رسید هر چند به کندی؟! چرا که در اتوبان موفقیت، رقیبان شما با اقدام به موقع و سرعت لازم، روزها، هفته‌ها و ماه‌ها از شما فاصله می‌گیرند و فرصت‌ها و موقعیت‌های مالی، شغلی، تحصیلی، عشقی و حتی معنوی را خیلی قبل‌تر از شما می‌ربایند.

کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، دانلود کتاب موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.