دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان اختر، دختر زیبای قاجاری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان اختر، دختر زیبای قاجاری

کتاب رمان اختر، دختر زیبای قاجاری به قلم الی نجفی داستان زندگی دختری قاجاری از قشر ضعیف به نام اختر را روایت می‌کند که برای کنیزی راهی خانه‌ی یکی از ثروتمندان شهر می‌شود اما اتفاقاتی در آن خانه برایش رخ می‌دهد که...

در بخشی از کتاب رمان اختر دختر زیبای قاجاری می خوانیم:

پوران‌دخت در حالی که یک آینه‌ی دستی مینیاتوری در دست داشت و در حال انجام کاری بود به تندی وسیله‌ای را پشتش پنهان کرد و گفت: اختر از روی سکو شانه را بردار و گیس‌های من را مرتب کن.

به اطراف نگاهی انداختم، در اتاق پوران‌دخت فرش دست‌بافی بود و دو مخده و تشک و تاخچه‌ای که روی آن یک گلابدان و یک آینه‌ی مسی و یک جا انگشتری نقره و یک چراغ الکلی فیتیله‌ای قرار داشت و همچنین سکوی کوچکی که روی آن شانه و عطر‌دان و گیره‌ی سر و... قرار گرفته بود. اتاق پوران‌دخت خیلی زیبا و مرتب بود.

پوران گیس‌های سیاه و بلند و پر‌پشتی داشت و خار کردن این گیس‌ها کار ساده‌ای نبود به سکویی که شانه روی آن قرار داشت نزدیک شدم و شانه‌ی چوبی را در دست گرفتم و بارها از خدا خواستم که هنگام خار کردن گیس‌های بلند پوران‌دخت درد نگیرد تا او بر من خرده نگیرد چون من به شدت از فلک شدن هراس داشتم. با هزار ترس و لرز به پوران دخت نزدیک شدم و شانه‌ی چوبی را بین گیس‌های پرپشتش فرو کردم و به آرامی مشغول خار کردن گیس‌های پوران دخت شدم و بعد با دقت موهای او را گیس‌باف کردم و گیره زدم.

پوران‌دخت که از کارم خوشش آمده بود گفت: وای اختر تو بهتر از اعظم گیس‌های مرا خار کردی از وقتی که اعظم ازدواج کرده هیچ‌کس نتوانسته بود گیس‌های مرا به این خوبی خار کند. با خوشحالی از رضایت داشتن پوران‌دخت لبخندی زدم و گفتم: ممنونم خانم امیدوارم که همیشه از من راضی باشید. پوران‌دخت ابروهای پرپشت و مشکی‌اش را در هم کشید و گفت: اختر مرا پوران صدا بزن.

کلمات کلیدی: دانلود رمان قاجاری، دانلود رمان، رمان عاشقانه، دانلود رمان ایرانی، دانلود کتاب رمان اختر دختر زیبای قاجاری، دانلود رمان اختر دختر زیبای قاجاری، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، pdf رمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.