دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معماهای مشهور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معماهای مشهور

کتاب معماهای مشهور نوشته‌ی فاطمه شعیبی، مجموعه‌ای از معماهای افراد معروف جهان همراه با پاسخ تشریحی آن‌ها است.

در بخشی از کتاب معماهای مشهور می‌خوانیم:

شما می‌توانید هر چند مرتبه که بخواهید کلیدها را روشن و خاموش کنید. اما شما تنها هستید و نمی‌توانید از کسی کمک بگیرید و هیچ‌گونه وسیله‌ای هم خواه برقی خواه غیر برقی به همراه ندارید و مهم‌تر از همه اینکه شما حق ندارید بیش از یکبار وارد اتاق چراغ‌ها شوید و وقتی که وارد شدید و بیرون آمدید، دیگر نمی‌توانید مجدداً وارد آن اتاق بشوید.
این معما را بیل گیتس در سال 2002 طراحی کرد تا از بین 100 مهندس یکی را برای شرکتش انتخاب کند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب چیستان و معما pdf، دانلود pdf معما، کتاب معما و هوش، چیستان همراه جواب، کتاب معمای علمی، سخت ترین چیستان، دانلود کتاب معما با جواب pdf، معماهای مشهور، معماهای افراد مشهور، معما،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.