دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مد و آراستگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مد و آراستگی

کتاب مد و آراستگی از مجله ویستا به معرفی و بررسی مواردی اعم از اصول ست کردن لباس و نحوه انتخاب آن، آرایش چشم‌ها، چرا آقایان از کراوات استفاده می‌کنند و لباس‌های سنتی ایران می‌پردازد.

در بخشی از کتاب مد و آراستگی می‌خوانیم:

خانم‌های قد کوتاه

اگر شما، قد کوتاهی دارید، نباید از لباس‌هایی که طرح‌های افقی دارند استفاده کنید. همین‌طور، متفاوت بودن رنگ لباس‌های شما با یکدیگر، و یا استفاده از شلوارهای بگی و جلیقه‌های دو لایه، متناسب با اندام شما نیست، سعی نکنید شلواری به پا کنید که بیش از حد، بلند است چون فقط باعث جلب توجه افراد، به کوتاهی قد شما می‌شود. به طور کلی توصیه می‌کنیم از سایز‌بندی لباس‌های دختران نوجوان استفاده کنید و یک ژاکت، یک دکمه که تا بالای کمر شما می‌رسد، انتخاب کنید. اگر از لباس‌های همرنگ استفاده کنید که تا اندازه‌ای هم تنگ باشند، شما قد بلندتر به نظر می‌رسید. همین‌طور پوشیدن دامن و کمربند و کفشی که در یک درجه رنگ بندی قرار دارند، قد شما را بلند تر جلوه خواهد داد.

خانم‌های قد بلند

استفاده از لباس‌های با طرح‌های عمودی و سر تا پا یکرنگ به همراه کیف دستی‌های کوچک و گردنبند و گوشواره‌های ریز، باعث درشت‌تر شدن شما می‌شوند. همچنین بهتر است از کفش‌های پاشنه کوتاه استفاده کنید تا کفش‌های کاملا تخت، و اگر کفش پاشنه کوتاه شما با یک دامن حاشیه‌دار (که این حاشیه در کنار دکمه دامن یا لبه پایین دامن واقع شده) همراه شود، اندام شما بسیار متناسب و زیبا خواهد شد. توصیه می‌کنیم شلوارهای راسته و یا سه ربع (که تا ساق پا می‌رسند) بپوشید و از حمل کردن کیف دستی‌های بسیار بزرگ و یا کیف‌های (دوشی) نترسید، چون با سر و وضع شما کاملا هماهنگ است.

خانم‌هایی با بالاتنه بزرگ

خانم‌هایی که بالاتنه بزرگ و برجسته دارند، بهتر است لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ و رنگارنگ استفاده نکنند، همچنین کمربندهای خیلی ظریف برای این خانم‌ها مناسب نخواهد بود. اگر شما بالاتنه برجسته‌ای دارید سعی کنید از پوشیدن بلوزهایی که نقوش پر زرق و برق و با طرح‌های بزرگ دارند، خودداری کنید و به دنبال بلوزهایی جمع و جور با پارچه‌های مات و یقه هفته باشید. رنگ بلوز انتخابی شما بهتر است تیره باشد و در مورد شلوار متناسب با اندام شما هم باید بگوییم که شلوارهای پاچه گشاد، و یا دامن‌های بلند بسیار برازنده شماست.

کلمات کلیدی: مجله مد و فشن، دنیای مد و فشن، انواع فشن، فشن چیست، مد و لباس ایرانی، مجله مد و فشن ایرانی، کتاب طراحی لباس pdf، کتاب های مد و فشن، کتاب درباره مد، کتاب مد و فشن، بهترین کتاب های طراحی لباس، مـد و آراستگی، مد ایرانی، آموزش آرایش چشم، آموزش آرایش، کتاب آموزش آرایش، آموزش آرایش pdf، استایل لباس، انواع استایل لباس، استایل لباس مردانه، استایل لباس زنانه، مد و فشن، مد چیست، دنیای مد لباس، دنیای مد و زیبایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.