دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش تردستی و اسرار شعبده بازی های جالب

  • موضوع: کتاب‌های سرگرمی
  • ۳۲ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
  • ۲۷۷۰۸ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش تردستی و اسرار شعبده بازی های جالب

تردست کسی است که  به بیننده چیزی نشان می‌دهد که واقعاً اتّفاق نیفتاده است و بیننده فقط خیال میکند این اتفاق افتاده است حتما شما هم تا به حال بارها و بارها خواسته اید که با چند تردستی ساده توجه دیگران را به خود جلب کنید اما راهنما و کتاب خوبی نداشتید! پس پیشنهاد میکنیم کتاب آماده شده که ترجمه یکی از مقالات خارجی است شامل چهل آموزش شعبده بازی ساده و جالب می باشد را از برتینا دانلود دریافت و مطالعه کنید روش های آورده شده  نیاز به امکانات زیادی هم نداشته و می توان براحتی با این شعبده ها دیگران را سرگرم و متعجب نمود.

خطای دید بیننده به روش های زیر انجام میشود:
حرکات سریع rapid motions
حرکات پنهان

در این کتاب جالب که بصورت تصویری هم آموزش داده میشود اسرار شعبده بازی ، ۴۰ آموزش و ترفند شعبده بازی وجود دارد.

کلمات کلیدی: دانلود ترفندهای شعبده بازی، آموزش تردستی، شعبده بازی، اسرار شعبده بازی، شعبده بازی های جالب، ۴۰ آموزش و ترفند شعبده بازی، آموزش تصویری شعبده، آموزش شعبده بازی به زبان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.