دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیستم های برق اضطراری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیستم های برق اضطراری

برخی از سیستم های حساس و مهم در منازل و اماکن عمومی یا در ادارات و کارخانجات، باید هنگام قطع برق شهر به کار خود ادامه دهند. برخی از مشکلاتی که هنگام قطع برق در ساختمان به وجود می آید، به شرح زیرند: ازکارافتادن آسانسورها؛ ازکار افتادن درهای اتوماتیک؛ ازکار افتادن سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع؛ ازکار افتادن پمپ های تأمین فشار آب و پمپ های آتش نشانی؛ نبودن روشنایی.

با توجه به موارد بالا، متوجه ضرورت چاره اندیشی برای مواقع قطعی برق می شویم. بنابراین باید منابعی برای تأمین برق در زمان نبودن برق شبکه در نظر گرفته شود. در این کتاب بصورت کامل و مفید و مختصر به بررسی این منابع و نحوه نصب و راه اندازی انها خواهیم پرداخت.

کلمات کلیدی: برق اضطراری، برق اضطراری خانگی، انواع برق اضطراری، دستگاه برق اضطراری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.