دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه هلیکوپتر تک سرنشین بسازیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه هلیکوپتر تک سرنشین بسازیم

کتاب چگونه هلیکوپتر تک سرنشین بسازیم نوشته‌ی داگ شووچرت، به بررسی و آموزش این نوع از هلیکوپترها می‌پردازد.

هلیکوپترهای فوق سبک کوچک عموماً‌ یک یا دو نفره بوده و برای امور تفریحی، پروازهای کاری شخصی، گشت زنی برای بررسی و حفاظت از محیط زیست و برخی کاربردهای نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این وسائل پروازی هم به صورت حرفه‌ای و توسط شرکت‌ها و هم توسط افراد علاقمند و با امکانات شخصی یا اصطلاحاً به صورت Homebuilt ساخته می‌شوند. این هلیکوپترها عمدتاً با ابزارهای دستی و مواد بسیار سبک اما به اندازه کافی مقاوم مانند انواع کامپوزیت‌ها، چوب‌های مقاوم، مواد پلاستیکی و فلزات سبک ساخته می‌شوند که در نتیجه قیمت تمام شده هر فروند از آن‌ها نیز در قیاس با هلیکوپترهای بزرگتر به میزان قابل توجهی کمتر است.

پائین بودن هزینه‌های تعمیرات و مصرف سوخت کم در عمده هلیکوپترهای این رده مورد توجه قرار داد. نیاز به باندهای کوچک و برخورداری از تجهیزات ناوبری عمومی نیز با توجه به دسترسی آسان به آن‌ها در این وسائل دیده می‌شود. فلذا بر آن شدیم ترجمه‌ای از طراحی ساده ولی کارا از یک نوع خاص هلیکوپتر به نام "A / W 95 " که یک نسخه مدرن و بروزشده از "Choppy" خوب کلاسیک آدامز ویلسون است که در اواخر دهه 1950 طراحی شده است و پیشنویس طراحی آن توسط لوید اشبی ارائه شده را بصورت رایگان قرار دهیم. امید است که این کتاب بتواند گامی مؤثر در شکوفایی و رشد علمی فرزندان قیور سرزمین مان ایران را در پی داشته باشد.

کلمات کلیدی: ساخت هلیکوپتر ساده، ساخت هلیکوپتر تک سرنشین، هلیکوپتر دست ساز تک نفره، نقشه ساخت هلیکوپتر تک نفره، نقشه ساخت هلیکوپتر دست ساز، ساخت هلیکوپتر دست ساز تک نفره، ساخت هلیکوپتر واقعی، ساخت هلیکوپتر قابل پرواز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.