دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زندگی زیباتر ساختنیست

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زندگی زیباتر ساختنیست

کتاب زندگی زیباتر ساختنیست تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به آموزش مباحثی همچون: زندگی زیباتر با تغییر باورهای شما، زندگی زیباتر را بساز، 5 گام اساسی برای داشتن زندگی زیباتر، گام اول: مراقبت از خود، گام دوم: بی‌بند بار نبودن، گام سوم: احترام به انسان‌ها، گام چهارم: الگوی خوب بودن، گام پنجم: زندگی در کنار حقیقت، حفظ کردن سلامتی با کنترل خوراک و ورزش، ارزش قائل شدن برای شخصیت وجودیت با ذکر مثال، کنترل ذهن مهم‌ترین عامل تأثیرگذار زندگی زیباتر و … می‌پردازد و با ذکر مثال و تمرین‌های عملی شما را برای رسیدن به زندگی زیباتر یاری می‌کند.

در بخشی از کتاب زندگی زیباتر ساختنیست می‌خوانیم:

سخنان بیهوده دیگران از روی بدخواهی و حسادت؛ یا هر چیزی می‌تونه بر نیروی تخیل ما غلبه کنه و مانع پیشرفت و بلند پروازی ما بشه باورشون کنیم و قبولشون کنیم پس ما در طول مسیر خودمون به لاک پشتای حسودی که بهمون برخورد می‌کنند بی‌توجه باشیم و به مسیر خودمون و زندگی زیباتر که مد نظرمونه نزدیک بشیم و مسیر خودمونو بریم و به حرف دیگران توجه نکنیم، چون حرفای دیگران همچون ترمز هستن و هر چقدر ما گاز می‌دیم که حرکت کنیم ولی آگه به این افراد کماکان توجه کنیم حرکتی نخواهیم داشت پس با جدیت و تمرکز تموم به خواسته‌هامون توجه کنیم و به خواسته‌ها و اهدافمون فکر کنیم و به زیبایی‌های زندگی تا زندگی زیباتری رو داشته باشیم.

کلمات کلیدی: pdf روانشناسی عمومی، دانلود کتاب روانشناسی، روانشناسی برای زندگی بهتر، کتاب روانشناسی در زندگی، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، تغییر زندگی، نکته هایی برای زندگی بهتر، موفقیت در زندگی، علم روانشناسی، کتاب روانشناسی، آشنایی با روانشناسی، کتاب pdf رایگان، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر باورهای ذهنی، تغییر و تحول در زندگی، ایجاد تغییر در زندگی، تغییر نگرش به زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.