دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مقدمه‌ای کوتاه بر سیر تکامل طراحی خودرو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مقدمه‌ای کوتاه بر سیر تکامل طراحی خودرو

کتاب مقدمه‌ای کوتاه بر سیر تکامل طراحی خودرو نوشته‌ی محسن جعفرنیا، بر اساس خط سیر زمانی به طراحان خودرو کمک می‌کند تا ایده‌هایی که در طول سیر تکامل، خودرو را تحت تاثیر قرار داده، درک نموده و به عنوان ابزاری برای پیش‌بینی آینده فرم خودرو عمل نماید.

مطالعه تاریخ اغلب سرنخ‌هایی را برای آینده به همراه می‌آورد. از جمله می‌توان به تأثیرات فن‌آوری جدید، شیوه زندگی و فرهنگ بر طراحی خودرو که از آغاز تولید موجود بوده اشاره نمود. درست بعد از طراحی کالسکه بدون اسب تلاش شد تا طراحی خودرو در مسیری حرکت کند که بیان احساسی سرعت را دربرداشته باشد که با استفاده از فرم موشک در دهه 1950 به اوج خود رسید و با گذشت زمان، تغییرات در شیوه زندگی و فرهنگ، مفاهیم و معانی مورد استفاده در طراحی خودرو را تغییر داد.

این پژوهش چشم‌انداز تاریخی (1885 به بعد تا امروز) است که تکامل فرم خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهد و بر آن است تا عواملی که نقش در توسعه زیبایی شناسی فرم خودرو داشته را مشخص نماید و به دنبال پیدا کردن آن دسته از عواملی می‌باشد که وظیفه برقراری ارتباط احساسی بین یک وسیله نقلیه و کاربران آن را بر عهده دارند.

کلمات کلیدی: طراحی صنعتی، کتاب طراحی خودرو pdf، کتاب طراحی خودرو به زبان فارسی، دانلود آموزش طراحی خودرو pdf، بهترین کتاب طراحی خودرو، بهترین کتاب های طراحی خودرو، طراحی خودرو، تکامل طراحی خودرو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.