دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طراحان از دوش مصرف کنندگان پایین بیایید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طراحان از دوش مصرف کنندگان پایین بیایید

کتاب طراحان از دوش مصرف کنندگان پایین بیایید نوشته‌ی محسن جعفرنیا، اثری دو زبانه‌ی انگلیسی و فارسی در زمینه‌ی رشته‌ی طراحی صنعتی است.

نویسنده ایرانی این اثر، دانشیار در رشته‌ی طراحی صنعتی در مدرسه‌ی طراحی دانشگاه هونان می‌باشد و به دانشجویان اخلاق در طراحی را درس می‌دهد.

در بخشی از کتاب طراحان از دوش مصرف کنندگان پایین بیایید می‌خوانیم:

جالب است بدانیم که برای فهم انگیزش مصرف کننده، در راستای درک نیازها و تمایلات او که منجر به یک رفتار هدفمند می‌شود، شرکت‌های بزرگ همه ساله میلیاردها دلار صرف تحقیقات می‌نمایند تا بفهمند چگونه می‌توانند مصرف کنندگان را تحریک کنند تا تمامی محصولات مصرفی از اتومبیل گرفته تا پوشاک و خدمات درمانی را خریداری نمایند. در این راستا تحقیقات آن‌ها نیز کمک می‌کند تا با طراحی داخلی هوشمندانه فروشگاه‌ها به خرید بیشتر کمک نماید. آرایش فروشگاه می‌تواند واکنش مصرف کنندگان و رفتار خرید را تحت تأثیر قرار دهد.

این تحقیقات می‌گوید تا چگونه حرکت مصرف کنندگان را تسهیل کرده، به نمایش کالاها کمک کنند و به ایجاد حالت مکانی خاص کمک نمایند. برای مثال جابجا کردن محل قرارگیری محصولات کمک می‌کند تا مصرف کننده محصول مورد نظرش را در جای همیشگی‌اش پیدا نکند و مجبور به گشتن به دنبال آن شود، که این امر کمک می‌کند تا مصرف کننده خریدهای بی‌هدف دیگری را انجام دهد. در مثال دیگر، قرارگیری راهروها وسط قفسه‌ها بر روند رفت و آمد مؤثر است. محل قرارگیری کالاها و بخش‌های مختلف بسته به رفت و آمد می‌توانند فروش را بطور چشمگیری تحت تأثیر قرار دهند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب طراحی صنعتی، طراحی صنعتی، آموزش طراحی صنعتی، اصول طراحی صنعتی، تاریخچه طراحی صنعتی pdf، طراحی صنعتی چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.