دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تکنیک‌های طلایی افزایش فروش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تکنیک‌های طلایی افزایش فروش

کتاب تکنیک‌های طلایی افزایش فروش نوشته‌ی حامد بلور، به شما آموزش می‌دهد که چگونه در زودترین زمان ممکن بتوانید فروش را افزایش دهید و مشتری بیشتری جذب کنبد.

یکی از دغدغه‌های هر صاحب کسب و کاری این است که چگونه می‌تواند فروش را افزایش دهد و مشتری بیشتری جذب کند. اگر مشتری کمی دارید به این دلیل است که ترافیک کمی برای کسب و کار خود ایجاد کرده‌اید. اگر مشتری وارد کسب و کار شما می‌شود و خرید نمی‌کند به این دلیل است که تکنیک‌های تبدیل مشتری به خریدار را استفاده نمی‌کنید. آیا می‌دانید در این بازار رقابتی با تکنیک‌های ترافیک و تبدیل می‌توان با هزینه‌ی خیلی کم یا حتی بدون هزینه مشتریان زیادی جذب کرد و فروش را افزایش داد؟

در بخشی از کتاب تکنیک‌های طلایی افزایش فروش می‌خوانیم:

در هر کسب و کاری که هستید می‌توانید با آوردن محصولات مکمل سبد کالایی خود را افزایش و باغچه خود را گسترش دهید و محصولات بیشتری بفروشید و درآمد خود را افزایش دهید.

مثلاً اگر آرایشگر هستید می‌توانید با آوردن محصولاتی مثل ژل و واکس مو، کرم‌های مرطوب کننده و شامپو، فروش خود را افزایش دهید همچنین می‌توانید یک سی دی آموزشی با عنوان روش‌های مراقبت از مو تولید کنید و به مشتریان خود بفروشید.

فکر کنید و بیندیشید چه محصولاتی می‌توانید به عنوان محصول مکمل به سبد محصولات خود اضافه کنید و فروش خود را افزایش دهید.

کلمات کلیدی: فروش موفق pdf، استراتژی فروش pdf، آموزش فروش pdf، آموزش بازاریابی، موفقیت شغلی، موفقیت در کسب و کار، افزایش فروش، موفقیت در فروش، بازاریابی و فروش، دانلود کتاب بازاریابی، بازاریابی، اصول بازاریابی، راه های بازاریابی، روش های جدید بازاریابی، روش های کسب درآمد، کسب درآمد، شیوه های جدید جذب مشتری، روش های مشتری مداری، اصول مشتری مداری، جذب مشتری، راه های مشتری مداری، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.